Ja he... tot over zijn orenquote:
Hij wil alles onder controle houden, ook zijn eigen gevoelensquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
jeff is een heerlijke control freak
Kijk, nu komen we ergens, het komt wel goed met die tweequote:Op zaterdag 5 november 2022 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
kim d vraagt op de man af of ie verliefd is, jeff denkt dat hij er net voor zit en het op tijd stopt nu
Dat valt ook wel mee. Hij zit in een TV programma, mind you.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen reden om je als een teringlijer te gedragen
helemaal met je eensquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen reden om je als een teringlijer te gedragen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil alles onder controle houden, ook zijn eigen gevoelens
Het gaat weer steeds over Jeffquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
Mensengoed wat heeft hij een stevig harnas om zijn hart. Hij ziet toch dat zij gekwetst is en alsnog niet iets meer empathie opbrengen.. pfff....
Komt denk ik omdat ze zich in een hoekje gedreven voelde worden door die stemming op jeff, ze zijn daardoor inderdaad een beetje doorgeschoten en ze moeten nog heel lang ja.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie een beetje doorgeschoten in het willen winnen terwijl ze net zijn begonnen .
Deze scheurtjes worden alleen maar groter.
Boeiuhquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Hij zit in een TV programma, mind you.
Ik ben alleen maar blij dat dat clubje wat klapjes heeft gekregenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ze zich in een hoekje gedreven voelde worden door die stemming op jeff, ze zijn daardoor inderdaad een beetje doorgeschoten en ze moeten nog heel lang ja.
We wachten af, vandaag was... apart iigquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens, het komt wel goed met die twee
En camera's op je snufferd en een kwarrelquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
Moeilijk om een gesprek over zoiets gevoeligs te hebben met iemand die het zo rationeel benadert. Dan wordt het lastig..
wat is een kwarrel?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En camera's op je snufferd en een kwarrel
Ze mogen van mij allemaal klapjes krijgen, benieuwd wat voor script we morgen krijgen. Oh wacht, drank erinquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij dat dat clubje wat klapjes heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |