Hij is gewoon geen persoon om een relatie aan te gaan, zeker niet hier. Speltechnisch niet handig en geef hem hier groot gelijk in.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
kunnen de mannen hier op het forum dit gedrag van jeff even verklaren?
Bang om gekwetst te worden, dus dan zelf maar keihard mensen kwetsen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
kunnen de mannen hier op het forum dit gedrag van jeff even verklaren?
je had de laatste post haha, geeft nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh had ik moeten openen?Ik dacht dat ik wel een melding zou krijgen ofzo..
Thanks voor het openen!
Ze beginnen pas. Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:20 schreef puzziepie het volgende:
Maar dikke prima deze scheurtjes , want dat hele clubje met Jeff ,Kim en Jasper wordt vervelend
Jeff is vreselijk onredelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh oeps, zal er beter op letten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je had de laatste post haha, geeft niet
Ik hoef nergens aan te wennen Freekiequote:Op zaterdag 5 november 2022 23:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze beginnen pas. Wen er maar aan.
Ik vond ze eerst wel geinig maar nu maar raar, ook dat jasper nu iedere keer met wanda zit en dan jeff weer hufterig gedrag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:20 schreef puzziepie het volgende:
Maar dikke prima deze scheurtjes , want dat hele clubje met Jeff ,Kim en Jasper wordt vervelend
Jeff is vreselijk onredelijk
En anders alles afkappen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:22 schreef juul. het volgende:
Hij heeft duidelijk gezegd dat hij geen tweede keus wil zijn dan wil hij meer dan maten zijn
Dan ook niet zeuren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoef nergens aan te wennen Freekie
Die verklaring slaat inderdaad nergens opquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
en wat was er gebeurt als kim niet bij rupie was gaan liggen
welke draai had hij er dan aan gegeven?
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff geeft nu toe, dat hij verliefd op haar was of begon te worden, dit is dus idd zelfbescherming
Ze zijn alle drie een beetje doorgeschoten in het willen winnen terwijl ze net zijn begonnen .quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst wel geinig maar nu maar raar, ook dat jasper nu iedere keer met wanda zit en dan jeff weer hufterig gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |