daar houden wij vanquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nadir heeft MArtin gehoord toen hij over hem lulde
we vielen er een beetje inquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
oh , ik dacht nadir martin. Maar hij begon dus?
Nee ik zei het verkeerd. Ik weet niet wie begon. Ik haakte aan en toen sprak Martin hem aan maar wie weet begon Nadir.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
oh , ik dacht nadir martin. Maar hij begon dus?
moet je niet doen, broquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : kom gewoon naar mij.. niet achter m'n rug .. je kunt het gewoon in m'n gezicht zetten. Anders zet je me zwart neer bij anderen...
Gezellig in je eentje?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:22 schreef mijntjexx het volgende:
Ja Nadir heeft MArtin dus wel gehoord over hem toen hij op de wc zat, haha ben nu toch een beetje team nadir
Ja die gast is bang, hij was bij iedereen aan het lullen over NAdir. En nadir hoort het live op de wc, mooi hahaquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Martin draait de boel als een gek om
Nadir sprak hem dus aan
en hij spint het zo naar het gedrag van Nadir
Dat willen we helemaal nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
Martin nu je kop dicht
je komt hier goed mee weg nu
Nadir : dat zei je zelf ook tegen me, kom gewoon naar me toe..quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Martin draait de boel als een gek om
Nadir sprak hem dus aan
en hij spint het zo naar het gedrag van Nadir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |