dat gaatjes een gevoel van walging/ angst oproepen. Van die smerige lotusbloemen, bepaalde patronen. Het is nog geen officieel erkende fobie. Google het even, als de rillingen over je rug lopen... dan heb je hetquote:
moet hij het wel willen zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Ik wil weten wat voor grensoverschrijdend gedrag Erik heeft ervaren.
Ik denk dat het op tv wel te zien is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:12 schreef spapaars het volgende:
Ze vertellen hun verhaal, maar worden niet op de streams gezet, wat een slechte regie ook.
je hoeft niks natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel heftige vragen soms.. voelt niet helemaal veilig qua sfeer...
i know..quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft niks natuurlijk
je kunt er voor kiezen niet over de streep te gaan
Als ze het tonen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op tv wel te zien is.
Ik hoor Marciano seauwieseau vrijwel nooit..quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef Hendrik83 het volgende:
Dat Marciano niet positief verrast is door iemand.
ik gok dat jij dat gevoel krijgtquote:
Met of zonder Bern?quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:15 schreef Sestra666 het volgende:
Die trui van Bern wil ik in de fik steken
Zeker.. ik had met dit type mensen niet meegedaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat jij dat gevoel krijgt
![]()
en dat mag natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |