abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206953133
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is domweg niet leuk om te lezen dat alles een script is en het door de FEBO allemaal geregeld wordt. Het zijn geen acteurs, anders zouden ze makkelijk weglopen met een OSCAR.
Hoe lang loop jij en wij allemaal nu al rond in RLS land. Kom op, we weten toch waar we het over hebben. De betutteling steekt hier nu ook al de kop op. En dat is niet des FOK's m.i....
Allemaal cabaretteketet!
pi_206953161
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hoe lang loop jij en wij allemaal nu al rond in RLS land. Kom op, we weten toch waar we het over hebben. De betutteling steekt hier nu ook al de kop op. En dat is niet des FOK's m.i....
Nou ik neem jou post's al jaren niet serieus hoor :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206953187
Domweg en Soury past wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206953271
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ik neem jou post's al jaren niet serieus hoor :D
Good for you ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 16:24:25 #205
388664 crew  Dotteke
pi_206953310
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je haar weer.Ruik je bloed ofzo?
De eens niet persoonlijk worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206961534
Het is wel onduidelijk wat er nu wel en niet gezegd mag worden. Mag ik suggereren dat Maddy er vandaag bewust door de regie uitgewerkt is?

Ook zie ik roddels dat het programma na deze maand stopt en dat het geld op een manier verdeeld gaat worden. Mag dat ook?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206961792
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 00:15 schreef engine het volgende:
Het is wel onduidelijk wat er nu wel en niet gezegd mag worden. Mag ik suggereren dat Maddy er vandaag bewust door de regie uitgewerkt is?

Ook zie ik roddels dat het programma na deze maand stopt en dat het geld op een manier verdeeld gaat worden. Mag dat ook?
Goeie...

Ik heb een totale andere vraag die ik al dagen lang wil stellen maar ben bang dat die tegen me wordt gebruikt.

Maar goed.

Ik heb even flink nagedacht of het volgende wel gunstig kan zijn of juist niet. Want dat kan zo zijn. Ook een mod kan je gaan haten met alle gevolgen van dien maar ik houd van eerlijkheid dus toch het volgende:

Tjonge jonge het is echt wel zoeken hoor hoe het FOK forum precies in elkaar zit. Door Deisyy een paar nachten geleden weet ik dat ik hier kan communiceren met alle Mods. , dus :

Het is voor jullie al wel duidelijk dat puzziepie en ik elkaar niet liggen. Na mijn laatste waarschuwing door jullie, heb ik haar echt genegeerd. Maar zij mij niet. Een paar dagen geleden ging ze me "liken" wat ik te zien kreeg in mijn dm's om 2 uur 's nachts. 3 likes. Ik heb er niet op gereageerd!!!

Een dag later zegt ze nadat ik iets had gepost : " Daar hebben we die muts weer. " Dat was dus voor de vierde keer dat ze dat deed.

Die post is gedelete door een mod dus niet terug te vinden helaas.

Vervolgens reageer ik met :

"Is voor de zoveelste keer dat je me muts noemt. Kinderachtig. En me dan om 2 uur 's nachts dm's sturen. Qoutes van tig dagen geleden van mij liken en vandaag zie ik dat dan pas in mijn dm. Houd er mee op. Ik blijf uit jouw space en jij uit de mijne. Dankjewel alvast. @:Dotteke @:Deisyy"

Deze reactie was heel goed bedoeld en ter bescherming van mezelf. En aangeraden door @Dotteke dat ik niet op de user moet spelen en dat deed ik dus niet. Maar puzziepie wel naar mij toe.

Hoezo krijg ik dan een ban en puzziepie niet? Zij heeft toch ook te horen gekregen dat ze mij met rust moest laten? Of niet?

Een oprechte vraag dit. Voor de rest heb ik mijn plekje gevonden in dit forum en met de meesten gewoon een tof contact.

Dankjewel alvast voor het heroverdenken van mijn ban. Ik wil uiteraard geen definitieve ban. Dus gelieve mijn eerste ban in te trekken. Ik vind die echt onterecht.

Inmiddels heb ik een abonnement genomen en puzziepie geblokt.

Dankjewel alvast voor een herziening en voor jullie begrip.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 08:35:48 #208
388664 crew  Dotteke
pi_206962618
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 00:15 schreef engine het volgende:

IN overleg is hier een apart topic voor geopend om de COS schoon te houden voor alles wat over de streams gaat.
JAA / Stopt Een Jaar Van Je Leven?
Verder zijn de regels duidelijk, alles wat over de streams gaat kan in de COS de rest kan naar de SC of het daarvoor bestemde topic.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 08:36:48 #209
388664 crew  Dotteke
pi_206962627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 01:08 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Goeie...

Ik heb een totale andere vraag die ik al dagen lang wil stellen maar ben bang dat die tegen me wordt gebruikt.

Maar goed.

Ik heb even flink nagedacht of het volgende wel gunstig kan zijn of juist niet. Want dat kan zo zijn. Ook een mod kan je gaan haten met alle gevolgen van dien maar ik houd van eerlijkheid dus toch het volgende:

Tjonge jonge het is echt wel zoeken hoor hoe het FOK forum precies in elkaar zit. Door Deisyy een paar nachten geleden weet ik dat ik hier kan communiceren met alle Mods. , dus :

Het is voor jullie al wel duidelijk dat puzziepie en ik elkaar niet liggen. Na mijn laatste waarschuwing door jullie, heb ik haar echt genegeerd. Maar zij mij niet. Een paar dagen geleden ging ze me "liken" wat ik te zien kreeg in mijn dm's om 2 uur 's nachts. 3 likes. Ik heb er niet op gereageerd!!!

Een dag later zegt ze nadat ik iets had gepost : " Daar hebben we die muts weer. " Dat was dus voor de vierde keer dat ze dat deed.

"Is voor de zoveelste keer dat je me muts noemt. Kinderachtig. En me dan om 2 uur 's nachts dm's sturen. Qoutes van tig dagen geleden van mij liken en vandaag zie ik dat dan pas in mijn dm. Houd er mee op. Ik blijf uit jouw space en jij uit de mijne. Dankjewel alvast. @:Dotteke @:Deisyy"

Deze reactie was heel goed bedoeld en ter bescherming van mezelf. En aangeraden door @:Dotteke dat ik niet op de user moet spelen en dat deed ik dus niet. Maar puzziepie wel naar mij toe.

Hoezo krijg ik dan een ban en puzziepie niet? Zij heeft toch ook te horen gekregen dat ze mij met rust moest laten? Of niet?

Een oprechte vraag dit. Voor de rest heb ik mijn plekje gevonden in dit forum en met de meesten gewoon een tof contact.

Dankjewel alvast voor het heroverdenken van mijn ban. Ik wil uiteraard geen definitieve ban. Dus gelieve mijn eerste ban in te trekken. Ik vind die echt onterecht.

Over bans wordt niet gediscuseert
pi_206963062
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IN overleg is hier een apart topic voor geopend om de COS schoon te houden voor alles wat over de streams gaat.
JAA / Stopt Een Jaar Van Je Leven?
Verder zijn de regels duidelijk, alles wat over de streams gaat kan in de COS de rest kan naar de SC of het daarvoor bestemde topic.
^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206963691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 01:08 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Goeie...

Maar goed.

Deze reactie was heel goed bedoeld en ter bescherming van mezelf. En aangeraden door @:Dotteke dat ik niet op de user moet spelen en dat deed ik dus niet. Maar puzziepie wel naar mij toe.

Ik heb je twee keer uitgelegd dat je likes niet in dm komen.
Als likes je storen kun je die meldingen uitzetten, dat heb ik je ook een paar keer verteld.
De likes lijken misschien in dm te komen omdat ze onder dezelfde knop zitten, mobiel.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:16:25 #212
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_206963924
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:49 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik heb je twee keer uitgelegd dat je likes niet in dm komen.
Als likes je storen kun je die meldingen uitzetten, dat heb ik je ook een paar keer verteld.
De likes lijken misschien in dm te komen omdat ze onder dezelfde knop zitten, mobiel.
Bij mij niet?? De cijfertjes zijn mijn likes, een dm/pm komt er een 1tje helemaal rechts bij mijn avatar??

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_206964010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:16 schreef Ireth het volgende:

[..]
Bij mij niet?? De cijfertjes zijn mijn likes, een dm/pm komt er een 1tje helemaal rechts bij mijn avatar??

[ afbeelding ]
Kan, bij mij zitten de meldingen op dezelfde plek.
Is ook het punt niet. Je krijgt geen dm als je een like krijgt.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:45:44 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_206964307
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:23 schreef mootie het volgende:

[..]
Kan, bij mij zitten de meldingen op dezelfde plek.
Is ook het punt niet. Je krijgt geen dm als je een like krijgt.
True, maar kan me voorstellen dat het wel verwarrend is als het wel op dezelfde plek staat.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_206964322
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:

[..]
True, maar kan me voorstellen dat het wel verwarrend is als het wel op dezelfde plek staat.
Maar als iemand het je 2 of 3 keer uitlegt, moet je niet door blijven miepen :+
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:53:42 #216
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_206964436
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:47 schreef mootie het volgende:

[..]
Maar als iemand het je 2 of 3 keer uitlegt, moet je niet door blijven miepen :+
dat bepaal jij niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_206964515
:|W
pi_206964549
@greysbones stuur mij eens een dm en like. dan is voor anderen te zien dat het dezelfde blokjes zijn
pi_206964607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:04 schreef suzi1 het volgende:
@:greysbones stuur mij eens een dm en like. dan is voor anderen te zien dat het dezelfde blokjes zijn
Dat doet er toch niet toe, een like komt niet in je dm. Klaar.
pi_206964617
het doet er wel toe, want dan zie je de verwarring. en niet iedereen heeft zo'n bel op zn scherm
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:11:56 #221
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_206964646
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:08 schreef mootie het volgende:

[..]
Dat doet er toch niet toe, een like komt niet in je dm. Klaar.
op mijn laptop heb ik ze beide in beeld door elkaar
dan staat quote alert like alert en dm door en onder elkaar
dus ik snap de verwarring wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_206964654

en je ziet dus ook duidelijk die 2 bovenaan
pi_206964672
Ja, omdat je 2 meldingen hebt.
1 van een like, 1 van een dm.
pi_206964682
En in die meldingen zie je OVERDUIDELIJK het verschil tussen een likemelding en een dm.
pi_206964686
geen belletje en 2 blokken. kun je nagaan als je meer dm's krijgt, en in charlotte's geval, idiote likes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')