Geen idee kan je beter aan @Danny vragen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Werkt dat Geef Abbo Cadeau nou een keertje wel?
[ afbeelding ]
Was een reactie op een verwijderde post, waar ook weer op gereageerd werdquote:Op donderdag 1 december 2022 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom mag er snachts uren offtopic gepraat worden en zeg ik nu 1 ding en wordt de post verwijderd?
Het lijkt zo'n willekeur..
Mag in de nacht ook niet en in de vroege morgen wordt vaak ook heel veel verwijderd.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom mag er snachts uren offtopic gepraat worden en zeg ik nu 1 ding en wordt de post verwijderd?
Het lijkt zo'n willekeur..
Ik zie dat je het nieuwe topic inmiddels gevonden hebt, ik hem even gelinkt en ook weer bovenaan gezet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Waarom is er geen filmpjes topic meer
Super!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat je het nieuwe topic inmiddels gevonden hebt, ik hem even gelinkt en ook weer bovenaan gezet.
Ik heb je bedenkingen over de streams ook laten staan, maar het gedeelte over het filmpje van Lotus verwijderd, dat is echt offtopic en niet echt sfeerverhogend voor de COSquote:Op zondag 4 december 2022 12:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Discussie over de (inhoud van de) streams is offtopic. Veeg mij maar op. Het wordt ook hier steeds meer leuk !!!!!!
Om bovenstaande reden heb ik jouw reactie verwijderd.quote:Op zondag 4 december 2022 12:52 schreef engine het volgende:
Misschien moet je zelf dan ook niet offtopic gaan deisyy...of mag het wel in spoilers?
Ik heb mijn offtopic post verwijderd.quote:Op zondag 4 december 2022 13:02 schreef engine het volgende:
En dat je zelf in een spoiler off topic gaat is prima?
Wat een onzin zeg. Het zijn twee posts en mijn opmerking was wel degelijk relevant voor deze show. Helaas mag het niet gezegd worden.
Je zegt tegen een user dat die zuur is. Dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 4 december 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag ik niet wegen zuur vragen?
je verwijderd alles,kinderachtig
en dan redelijk willekeurig wie er wel over de FEBO mag posten en wie nietquote:Op maandag 5 december 2022 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is de reden dat we niet over FEBO mogen posten?
Omdat dat allemaal suggestief is.quote:Op maandag 5 december 2022 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is de reden dat we niet over FEBO mogen posten?
8 van de 10 keer is het niet suggestief omdat ze het te vaak over kamer 5 hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat dat allemaal suggestief is.
We denken dat de FEBO dit of dat maar weten het niet zeker.
Voor sommige users verwarrend en wordt als waar aangenomen.
En de FEBO is niet op de streams.
Je spreekt een user aan,en ik zie vervolgens 3 anderen over FEBO posten.Wat is suggestief dan?quote:Op maandag 5 december 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat dat allemaal suggestief is.
We denken dat de FEBO dit of dat maar weten het niet zeker.
Voor sommige users verwarrend en wordt als waar aangenomen.
En de FEBO is niet op de streams.
Het is domweg niet leuk om te lezen dat alles een script is en het door de FEBO allemaal geregeld wordt. Het zijn geen acteurs, anders zouden ze makkelijk weglopen met een OSCAR.quote:Op maandag 5 december 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
8 van de 10 keer is het niet suggestief omdat ze het te vaak over kamer 5 hebben
en je aan alle kanten kunt zien dat er gestuurd is
en als er niet meer suggestief gepost mag worden
kun je sowieso de helft van de posts verwijderen
met al de regeltjes die er worden ingevoerd wordt de COS steeds minder leuk
Heb je haar weer.Ruik je bloed ofzo?quote:Op maandag 5 december 2022 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is domweg niet leuk om te lezen dat alles een script is en het door de FEBO allemaal geregeld wordt. Het zijn geen acteurs, anders zouden ze makkelijk weglopen met een OSCAR.
De waarheid is hardquote:Op maandag 5 december 2022 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is domweg niet leuk om te lezen dat alles een script is en het door de FEBO allemaal geregeld wordt. Het zijn geen acteurs, anders zouden ze makkelijk weglopen met een OSCAR.
Nee ik snap het en jij dus niet. Het is niet verboden om over de FEBO te posten wel is het gedoe dat alles gestuurd wordt wat kortzichtig en als iemand er zo over denkt snap ik sowieso niet dat iemand dat dan vrijwillig volgt.quote:Op maandag 5 december 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar weer.Ruik je bloed ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |