abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 08:06:20 #251
184769 crew  Deisyy
pi_206990863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 00:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er zit er weer 1 te zuigen bij me :

08-12-2022 @ 00:49:34

puzziepie heeft een van jouw posts geliked in "Een Jaar Van Je Leven / [JAA COS #769] Jeff heeft zijn rugzak vol"

En ik heb een ban gehad. Hoe dan. Ze ziet dat ze is geblokkeerd door mij dus dit is zuigen.

Gelieve rechtvaardig te zijn, dankjewel alvast.
Charlotte, als een andere user jouw posts liket is dat nog geen zuigen, je moet echt stoppen om puzziepie daarvan te beschuldigen. Zij zal jouw post geliked hebben omdat ze hem inderdaad leuk vond, en daarbij misschien niet in de gaten hebben gehad dat het een post van jou is, of puzziepie liket simpelweg de posts die ze leuk of de moeite waard vindt zonder daarbij te kijken of rekening te houden met door wie deze is gepost. Je moet nu dus echt stoppen met deze beschuldigingen.

Users kunnen trouwens niet zien als ze door een andere user zijn geblokkeerd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 8 december 2022 @ 08:54:09 #252
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_206991039
quote:

puzziepie heeft een van jouw posts geliked in "Een Jaar Van Je Leven / [JAA COS #769] Jeff heeft zijn rugzak vol"

En ik heb een ban gehad. Hoe dan. Ze ziet dat ze is geblokkeerd door mij dus dit is zuigen.

Misschien was ze het wel gewoon eens met wat je had gepost? Ik like ook zovaak iets zonder überhaupt door te hebben wie het specifiek heeft gepost, ik lees de berichten, niet elke keer de usernames.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_206991371
quote:

als je Puzziepie hebt geblokkeerd kan ze jouw berichten toch helemaal niet meer zien? Laat staan liken?

Maar bovendien kun je natuurlijk niet verwachten dat er bans uitgedeeld worden omdat iemand een ander een like geeft. Die likes kunnen ook worden uitgedeeld omdat je het eens bent met de post, of omdat je de post leuk vindt.
Bewust zuigen is wel van een andere orde dan likes uitdelen. En dan nog, kun je beter een tr plaatsen dan elke keer in de fb hierover te gaan klagen.
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 09:51:24 #254
184769 crew  Deisyy
pi_206991472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:34 schreef Verida het volgende:

[..]
als je Puzziepie hebt geblokkeerd kan ze jouw berichten toch helemaal niet meer zien? Laat staan liken?

Maar bovendien kun je natuurlijk niet verwachten dat er bans uitgedeeld worden omdat iemand een ander een like geeft. Die likes kunnen ook worden uitgedeeld omdat je het eens bent met de post, of omdat je de post leuk vindt.
Bewust zuigen is wel van een andere orde dan likes uitdelen. En dan nog, kun je beter een tr plaatsen dan elke keer in de fb hierover te gaan klagen.
Als jij iemand blokkeert kan jij de posts van die persoon niet meer zien, zij/hij ziet jouw posts nog wel ;)
pi_206991523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als jij iemand blokkeert kan jij de posts van die persoon niet meer zien, zij/hij ziet jouw posts nog wel ;)
oh... dat heb ik dan verkeerd begrepen.
  donderdag 8 december 2022 @ 11:30:06 #256
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206992312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:34 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik zat ff te twijfelen : reageren of niet, want het verhaal is wel wat anders.
Maar goed.
Terugkomend op je vraag:
Nee , ik heb een paar keer iemand geblokkeerd zonder dat ik het doorhad, en dan zag ik wel dat tekst venster ding maar de tekst van diegene zie je dan niet.
Je kan bijna alles uitzetten. DM's kan je ook uitzetten of blokkeren , weet alleen niet meer hoe dat precies werkt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206992353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Maar goed.
Terugkomend op je vraag:
Nee , ik heb een paar keer iemand geblokkeerd zonder dat ik het doorhad, en dan zag ik wel dat tekst venster ding maar de tekst van diegene zie je dan niet.
Je kan bijna alles uitzetten. DM's kan je ook uitzetten of blokkeren , weet alleen niet meer hoe dat precies werkt.
ik had het met dat blokkeren ook niet goed begrepen geloof ik.
pi_206994789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Maar goed.
Terugkomend op je vraag:
Rechts bovenin Settings en dan Overig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 december 2022 @ 15:11:46 #259
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206994848
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Rechts bovenin Settings en dan Overig
Ah ja dat was het.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206994916
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ah ja dat was het.
Ik heb de likes uitstaan (zijn er zoooovééél) Gelukkig is er geen unlike knop ;) Nee maar ik vind de quote alerts wel genoeg.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 december 2022 @ 16:13:21 #261
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206995393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb de likes uitstaan (zijn er zoooovééél) Gelukkig is er geen unlike knop ;) Nee maar ik vind de quote alerts wel genoeg.
Ik heb ook eea uitgezet. Veel handiger
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207002657
Ik mis soms iets wat tussen COS en SC in zit. COS zou in the moment moeten zijn. Wat gebeurt er en daar heb je het over, al dan niet met zijstap en een mening.

En SC zie ik als een vergaarbak en kan ook over privédingen gaan.

Nu met de discussie over Berend, Mirthe en Eunice heeft iedereen wel zijn mening. Interessant, maar ook COS-vervuilend.

Dus ik mis denk ik een discussie topic, waarnaar verwezen kan worden als mensen te lang door gaan in de COS. Die meningen zijn an sich wel waardevol en worden gewaardeerd. Moet wel over dingen in de loods gaan en niet over bijv Corona ofzo. Maar je eigen ervaringen zouden wel mogen worden meegenomen worden in zo’n discussie.
Doe nor maal
pi_207003523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 07:34 schreef Seattle het volgende:
Ik mis soms iets wat tussen COS en SC in zit. COS zou in the moment moeten zijn. Wat gebeurt er en daar heb je het over, al dan niet met zijstap en een mening.

Nu met de discussie over Berend, Mirthe en Eunice heeft iedereen wel zijn mening. Interessant, maar ook COS-vervuilend.

Dus ik mis denk ik een discussie topic, waarnaar verwezen kan worden als mensen te lang door gaan in de COS. Die meningen zijn an sich wel waardevol en worden gewaardeerd. Moet wel over dingen in de loods gaan en niet over bijv Corona ofzo. Maar je eigen ervaringen zouden wel mogen worden meegenomen worden in zo’n discussie.
Die discussie over Berend en Mirthe en Eunice is vannacht geweest over iets wat gisteravond laat en vannacht op de streams is geweest. Niet iedereen is daarbij, dus het lijkt mij dan toch wel kunnen dat er dan de volgende ochtend, door de users die er niet bij zijn geweest, nog even op terug te komen. Het is niet een discussie die al dagenlang aan de gang is en het is wel over iets wat echt vrij recent op de streams is geweest. Dus ik vind dit niet te lang doorgaan eigenlijk.
pi_207003567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:29 schreef Verida het volgende:

[..]
Die discussie over Berend en Mirthe en Eunice is vannacht geweest over iets wat gisteravond laat en vannacht op de streams is geweest. Niet iedereen is daarbij, dus het lijkt mij dan toch wel kunnen dat er dan de volgende ochtend, door de users die er niet bij zijn geweest, nog even op terug te komen. Het is niet een discussie die al dagenlang aan de gang is en het is wel over iets wat echt vrij recent op de streams is geweest. Dus ik vind dit niet te lang doorgaan eigenlijk.
Nee klopt denk ik, maar ik voelde me toch bezwaard vanochtend dat ik iets weer oprakelde.
Is mijn eigen gevoel, maar het komt doordat ik zelf soms wat onduidelijkheid ervaar over wat wel en niet in de COS. Dan zou ik een discussietopic fijn vinden. Plemp ik mijn lap tekst daar gewoon neer.
Doe nor maal
pi_207003764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:33 schreef Seattle het volgende:

[..]
Nee klopt denk ik, maar ik voelde me toch bezwaard vanochtend dat ik iets weer oprakelde.
Is mijn eigen gevoel, maar het komt doordat ik zelf soms wat onduidelijkheid ervaar over wat wel en niet in de COS. Dan zou ik een discussietopic fijn vinden. Plemp ik mijn lap tekst daar gewoon neer.
Als de SC al niet echt van de grond komt, zal een extra discussie topic ook niet echt gaan lopen denk ik.
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:57:38 #266
388664 crew  Dotteke
pi_207003884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 07:34 schreef Seattle het volgende:

Die discussie kan gewoon in de COS. Het is commentaar op wat er op de stream is gebeurd.
En voel je vooral niet bezwaard.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:59:34 #267
388664 crew  Dotteke
pi_207003900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:46 schreef Verida het volgende:

[..]
Als de SC al niet echt van de grond komt, zal een extra discussie topic ook niet echt gaan lopen denk ik.
Daarom, anders gaan we heel veel discussie topics krijgen. De ruzie tussen Kim en Jeff De ruzie tussen Moira en Leila.
pi_207003906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die discussie kan gewoon in de COS. Het is commentaar op wat er op de stream is gebeurd.
En voel je vooral niet bezwaard.
Prima, thanks voor je antwoord ^O^
Doe nor maal
  vrijdag 9 december 2022 @ 10:42:54 #269
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207004282
Misschien wordt het tijd voor een algemeen "ouwehoer"topic :Y

Waar we kunnen COS-sen, kunnen sc-en, kunnen discussiëren, kunnen nabomen, kunnen offtopiccen, kunnen onntopiccen. Gewoon alles in 1 *) :')
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 10:45:06 #270
388664 crew  Dotteke
pi_207004295
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:

Waar we kunnen COS-sen, kunnen sc-en, kunnen discussiëren, kunnen nabomen, kunnen offtopiccen, kunnen onntopiccen. Gewoon alles in 1 *) :')
Dat gaat hem niet worden. ;) Alles kan je in de SC doen alleen COSsen in de cos :P
Anders is het terug lezen niet te doen voor de lurkers en de vaste COSsers die terug willen lezen.
pi_207004586
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:

Nee dank je.
  vrijdag 9 december 2022 @ 14:30:16 #272
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207006906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:33 schreef Seattle het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet zeg.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207007023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet zeg.
Opgevrolijkt door kerstyoutubes *O*

Oh wacht, dat is de Cos.
  vrijdag 9 december 2022 @ 14:41:53 #274
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207007030
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 14:41 schreef mootie het volgende:

[..]
Opgevrolijkt door kerstyoutubes *O*

Oh wacht, dat is de Cos.
Lucky you :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 15:58:09 #275
184769 crew  Deisyy
pi_207007701
@Poesjuh vragen over de moderatie mogen hier, dus ik heb je post verwijderd uit de COS.

Onderstaande post is aanvallend, op de man en sfeerverziekend, dus laat die maar achterwege.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 15:33 schreef Poesjuh het volgende:

Niet altijd je gelijk moeten krijgen, dan blijft t een stuk gezelliger hier. Geldt voor meerdere posters hier sfeerverziekend in de cos.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')