Dan zet je je meldingen gewoon uit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:16 schreef suzi1 het volgende:
vorig jaar ook zo'n irritante die een hekel aan me had en continu berichten zat te liken in de cos.
Het zijn allebei blokjes, de kleur is anders, boven het ene blokje staat dm en boven het andere blokje staat like-alert, dit is ook al meerdere malen uitgelegd, dus niet nodig om daar een user elke keer van te beschuldigenquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:09 schreef suzi1 het volgende:
het doet er wel toe, want dan zie je de verwarring. en niet iedereen heeft zo'n bel op zn scherm
Gewoon kijken, dan is er geen verwarring.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:18 schreef suzi1 het volgende:
ik heb geen last meer van die persoon. en daar gaat het nu ook niet om, het gaat om de verwarring die het kan geven. maar dat wil jij niet snappen ofzo
IK ken de verschillen en zie die ook, maar daar gaat het niet om!quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn allebei blokjes, de kleur is anders, boven het ene blokje staat dm en boven het andere blokje staat like-alert, dit is ook al meerdere malen uitgelegd, dus niet nodig om daar een user elke keer van te beschuldigen
lekker kinderachtig blijven likenquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon kijken, dan is er geen verwarring.
Nou... ik heb er wel van geleerd dat de likes en dm's bij mij in hetzelfde rijtje nummers valt. Dankjewel daarvoor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Lekker stoppen met deze discussie nu, het is nu echt vaak genoeg uitgelegd, met plaatjes zelfs.
Geen dank….quote:Op woensdag 7 december 2022 01:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou... ik heb er wel van geleerd dat de likes en dm's bij mij in hetzelfde rijtje nummers valt. Dankjewel daarvoor.
Je suggereert dat Isaac van de FEBO is.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Waarom wordt er zo kinderachtig geveegd in de COS? Je mag helemaal niets meer.
En wij blijven het verwijderen als je er mee doorgaat.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Dat weiger ik te doen omdat andere dit ook gewoon zeggen en ik dus niet alleen. Niet zo kinderachtig gaan doen!
Je ui zegt al genoeg toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Kinderachtig gedrag vind ik dat. De sfeer gaat hierdoor wel achteruit hier.
Lieve Freek je doet al jaren alsof je bij de crew hoort van de RLS dat is niet zo en je voorspellingen zijn altijd fout en kloppen niet. Het is wat vermakelijk maar ga er niet over zeurenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Kan hem ook snackbar noemen natuurlijk, of Kamer 5.
Prima je hebt nou eenmaal een reputatie die niet zo schoon aan de haak is met je "Ik weet het beter"quote:Op woensdag 7 december 2022 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Daar heb ik geen boodschap aan wat jij er van vind. Ik laat me nooit de mond snoeren om zoiets onbenulligs als waar ik hier feedback over geef. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |