Een TR is wat anders als een notequote:Op vrijdag 4 november 2022 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik kan al mijn notes zien. En de laatste zijn van jou.
Ik gok vaak goed.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een TR is wat anders als een note
En of je ze van mij heb gok je maar, daar ga ik verder geen uitspraken over doen.
Nog eerder zelfsquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:28 schreef aloa het volgende:
Er was al eentje open...
JAA / [JAA Feedback] #2
En nog 1quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
En toen opende ik er ook nog 1![]()
Deisyy in JAA / [JAA Feedback] #2
Maar alles kwam goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
En nog 1![]()
![]()
![]()
![]()
JAA / [JAA Feedback] Ik note je de moeder
Goede vraag hoor, in principe zijn posts over de streams ontopic, daaronder vallen ook vragen om caps, filmpjes en gebeurtenissen van eerdere momenten op de streams.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb een vraag aan de mods. Hoe moet ik offtopic intepreteren?
Je mag alleen commentaar geven over wat op dat moment op de streams is?
Mag je ook vragen over wat er gebeurd is,vragen om caps en gesprekken terwijl het op dat moment Niet op stream is?
Zolang ben ik hier nog niet en ik vraag me af wat dan wel en niet mag
BS dat is ook oftopic... Ontopic is wat er gebeurt op de stream..quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede vraag hoor, in principe zijn posts over de streams ontopic, daaronder vallen ook vragen om caps, filmpjes en gebeurtenissen van eerdere momenten op de streams.
Of je reageert even normaalquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
BS dat is ook oftopic... Ontopic is wat er gebeurt op de stream..
Ik vind het heel jammer dat je dat vindt, maar we doen vooral ons best om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Huh Doe ik toch? Mods bakken er niets van hier
Echt wel. Ze verdienen juist een pluim.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Huh Doe ik toch? Mods bakken er niets van hier
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt wel. Ze verdienen juist een pluim.
Krijg je nu bonuspunten,,,?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn/haar mening natuurlijk maar ik vind dat ze het goed doen.
Ik zou het waarschijnlijk anders verwoord hebben, maar ben het wel eens met Mangalie. Want als eerdere momenten ook mogen mag Mario ook tot in den treure beginnen over Garry en die krijgt ook elke keer commentaar als ie haar benoemt...quote:
Maar dan zouden we ergens een grens moeten trekken, commentaar op max. een dag, een uur of 5 minuten geleden, dat maakt het echt voor niemand leuker lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk anders verwoord hebben, maar ben het wel eens met Mangalie. Want als eerdere momenten ook mogen mag Mario ook tot in den treure beginnen over Garry en die krijgt ook elke keer commentaar als ie haar benoemt...
Heb je ook jeuk?quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zouden we ergens een grens moeten trekken, commentaar op max. een dag, een uur of 5 minuten geleden, dat maakt het echt voor niemand leuker lijkt mij.
De filmpjes van DGK_Tegengas zouden dan ook niet meer gemeld mogen worden, terwijl die voor veel users heel waardevol zijn, omdat niet iedereen 24/7 de stress kunnen volgen maar op die manier wel terug kunnen kijken.
En sommige users vinden het nou eenmaal nodig om vooral op Mario te pseudo modden, terwijl een tr zetten veel effectiever is, anders staat de COS weer vol met offtopic posts. Praten over ex bewoners is natuurlijk in alle redelijkheid gewoon toegestaan, maar geen half topic vol en niet over wat ze nu buiten de loods doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |