Iedereen heeft een maatje nodig, helemaal in zo'n setting, maar het hoeft niet meteen een relatie te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
volgens Ruben is het ongezond om mensen nodig te hebben
ik zie het andersquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze met hem echt samen verder wilde was er wel meer gebeurd.
En ze heeft nu duidelijk gemaakt hoe het zit, en het is aan hem om daar mee te dealen.
Is Nadief toevallig in de buurt dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
Isaac staat weer als beveiliger in de keuken
Rupie en Imaquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is Nadief toevallig in de buurt dan?
staat vast onder de douchequote:Op vrijdag 4 november 2022 15:06 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, het bed van Kim K is leeg.
netelroos is 9 van de 10 keer stress gerelateerdquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:07 schreef juul. het volgende:
Combinatie van slechte voeding en nog iets, ze heeft medicatie en zalf gekregen
ja ze ging nog klussen met tianoquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neeeee!!! buiten, echt waar, zelf gezien.
Oh okee, tweede ding hoorde ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
netelroos is 9 van de 10 keer stress gerelateerd
geen aanval naar jou hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:09 schreef juul. het volgende:
Combinatie van slechte voeding en nog iets, ze heeft medicatie en zalf gekregen
[..]
Oh okee, tweede ding hoorde ik niet
Net als de macaroni, 1 pakje shag, 2 pakjes terug?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
De shag wordt dus gesponserd door Isaac
chamlydia tochquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook wel een logische verklaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |