Nadir jat alleen het potlood van Kenziquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH hahahah nog eentje dus.
Ik dacht aan Nadir
Kenzi vroeg wat aan Isaacquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:48 schreef Flory het volgende:
Hoorde net iemand (Djedi) pijnstillers vragen aan Isaac, want de verdoving is zo uitgewerkt?
Waarvoor was dat?
Kenzy dacht ik en lijkt de tandarts te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:48 schreef Flory het volgende:
Hoorde net iemand (Djedi) pijnstillers vragen aan Isaac, want de verdoving is zo uitgewerkt?
Waarvoor was dat?
jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi vroeg wat aan Isaac
maar of dat over pinstillers ging geen idee
hij moet en zal naar huisquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, Djeedie gaat compleet afstand nemen
Ik vermoedde al tandarts ja, thanksquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:49 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Kenzy dacht ik en lijkt de tandarts te zijn.
ik denk dat dat een zeer reëel idee isquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien is Djedi zelf wel verliefd he
Dit is echt trigger.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
Laat Djedi zelf haar spullen maar pakken
Eens, al zal Ruben dan ook niet lang blijven gok ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
nee die gaat vanzelf welquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Eens, al zal Ruben dan ook niet lang blijven gok ik.
Omdat ze haar vriend trouw wil blijven?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |