Ericquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog nietnog niet in de mood geweest. Mijn mood was de laatste weken "True Blood terugkijken"
Iets luchtiger dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |