Zou ze ook als compliment kunnen zienquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had te maken met het kookoverleg gister waar hij wat ideeën gebruikte die uit haar koker kwamen
Da’s voor iedereen, het plan van Imi ging per persoonquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ach, voor 25 euro kan er ook niet zoveel fout aan gaan. Gewoon een extraatje voor iedereen.
Niet heel erg raar hoor aangezien ie er zelf ook de hele tijd over nadenkt tot aan de minimaalste details aan toequote:Op vrijdag 4 november 2022 13:14 schreef engine het volgende:
Jeff noemt alles vanuit ik. Maar we doen het als groep.
Zo vroeg hij het ook aan haar.quote:
Ze was er ook nog niet uit of haar ego in de weg zat.quote:
Het zegt wat over iemand om alles vanuit zichzelf te benaderen. Die groep kan hem in feite geen fuck schelen. Die heeft hij alleen nodig want als hij alleen zelf over de muur klimt heeft hij 50 euro te besteden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel erg raar hoor aangezien ie er zelf ook de hele tijd over nadenkt tot aan de details aan toe
Waar wil hij banken neerzetten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Van mij hoeft het niet .. maar goed, zo even banken neerzetten. Er zijn mensen die er om vroegen
Zoiets gaat altijd samen en vertrouwelingen zijn er hooguit enkelenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het zegt wat over iemand om alles vanuit zichzelf te benaderen. Die groep kan hem in feite geen fuck schelen. Die heeft hij alleen nodig want als hij alleen zelf over de muur klimt heeft hij 50 euro te besteden.
erwtensoepquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:30 schreef mario390 het volgende:
de hadden groentensoep?
ik ook en palatschinken
Fijn dat je WEER je menu met ons deeltquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:30 schreef mario390 het volgende:
de hadden groentensoep?
ik ook en palatschinken
Heb het amper gevolgd maar volgens mij speelt Isaac voor Sint terwijl Jeff het daarna gewoon 'zelf' aftikt waardoor win/winquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef mootie het volgende:
Gj heeft zijn gesprek met Nadir gehad
Bep en Wendy net over de shag, beetje warrig verhaal, niet zuiver
Dat mag Mario.Special treatment.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat je WEER je menu met ons deelt
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag Mario.Special treatment.
Niemand heb k het zien postte hoor, of ik heb daar over heen gelezen..quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:43 schreef mario390 het volgende:
ik gaa sowiezo weg, somige posten altijd
wat ze eten ,en bij me werd gezeurt
Je haalt me de woorden uit de mond. Er wordt hier gepost wat die bewoners etenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niemand heb k het zien postte hoor, of ik heb daar over heen gelezen..
Ik mag je graag maar hou eens op met deze stemmingmakerij, niemand krijgt hier een voorkeursbehandeling. Eventuele reactie hierop graag in FBquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag Mario.Special treatment.
Isaac betaalt de shag? Neuhquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het amper gevolgd maar volgens mij speelt Isaac voor Sint terwijl Jeff het daarna gewoon 'zelf' aftikt waardoor win/win
Met andere woorden je hoeft je niet aan beloften te houden?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
De ideale manager koppelt ratio aan gevoel en laat zich niet gijzelen door mogelijk eigen uitgesproken woorden
De dag waar op een magische wijze eten tevoorschijn moet komen.quote:
quote:
Kliekjes dag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
De dag waar op een magische wijze eten tevoorschijn moet komen.
Die is leukquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:53 schreef Flory het volgende:
Op verzoek van o.a. @:greysbones @:Deisyy en..?
[ afbeelding ]
Kwebbelsmiley met tandjes (Wanda) [ afbeelding ]
Deden ze sowieso al.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Kliekjes dag.
Gewoon een simpel maar goed idee.
Als je iedere dag een zak bloem bij besteld is het toch geen restjesdag meer. Dan heb je als nog bewust eten gekocht voor die dag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Kliekjes dag.
Gewoon een simpel maar goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |