Ik had ook meer diepgang verwacht.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:58 schreef engine het volgende:
Ik vind het maar kermis hardstyle maar ik lees de chat niet dus weet niet wat het commentaar was.
Oh okay dat volg ik dan weer niet. Mij gaat het meer om de nummers die hij kiest.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
over geen beats ofzo en dat er meer breaks of minder in moesten
Dat mag ookquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wel oke als ik heel eerlijk ben
Ohja is ook nog niet voorbijquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat de b2b ook wel leuk word, dan daagt darkie hem wel uit
Zeker.quote:
Ik had meer klassiekers verwacht maar de hardstyle tracks die hij draait zijn in geen enkel opzicht bijzonder (mijn mening).quote:Op donderdag 3 november 2022 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik weet niet zo goed wat ik moest verwachten, dus dan ben je misschien snel tevreden
Helemaal eens.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had meer klassiekers verwacht maar de hardstyle tracks die hij draait zijn in geen enkel opzicht bijzonder (mijn mening).
Ik ook. Defqon 2010 was echt geweldig toen ze mainstage stonden.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ze wel live gezien hem en Theo.
Kaartjes voor volgend jaar al besteld?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook. Defqon 2010 was echt geweldig toen ze mainstage stonden.
Dat niet maar ik sluit niet uit dat ik een dagje ga. Al is vervoer bij defqon wel lastig.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaartjes voor volgend jaar al besteld?
Daar ga je ook toch?quote:
Die ja.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat doe ik mezelf niet aan![]()
@:franticDJ wel
Kirby!!quote:
Haha ieder zijn genotquote:
Jaquote:
Het is een track die ze samen gemaakt hebben.quote:
aha!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een track die ze samen gemaakt hebben.
Engine heeft me Hardstyle geleerd.quote:
Ohjaquote:Op donderdag 3 november 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Engine heeft me Hardstyle geleerd.
ben ik het wel mee eens!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Ik vind de tweede helft van de set een stuk leuker
Meer Re-stylequote:
Ja,door jou ben ik het gaan luisteren.quote:
Die is blij dat Ramon niet drinktquote:Op donderdag 3 november 2022 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
darkie zuipt de fles zelf wel leeg
ja maar niet geluisterdquote:Op donderdag 3 november 2022 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
laat mij raden, ASOT afgelopen?
die heeft Ton Elias van me afgepaktquote:Op donderdag 3 november 2022 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
of zat je weer aan de kroketten
lolquote:Op donderdag 3 november 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die heeft Ton Elias van me afgepakt
ook lekker!quote:Op donderdag 3 november 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaag dus aan de kibbeling
zo zoquote:Op donderdag 3 november 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
hij kwam op een e-bike naar de kraam
Ik moet dat boek nog steeds lezen.quote:
Van the prophet toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet dat boek nog steeds lezen.
Heb die van Dano en Multigroove ook.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 3 november 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb die van Dano en Multigroove ook.
Ga je flink winnen?quote:
Doegquote:
Welke?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ik kan niet bridgen, dat is kaartspel
is code zeg maar
quote:
Zou verboden moeten wordenquote:
Pak je sleutelsquote:
Pak een punt, pak een punt.quote:
De grap is vooral dat er reces is nu.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
Liep eens een andere route, zag zo'n mannetje in zn eentje op de bank zitten voor tweede kamer met bordjes over WEF en vaccinatie, zag er best treurig uit.![]()
Is al voorbij sinds 1 novquote:Op vrijdag 4 november 2022 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De grap is vooral dat er reces is nu.
quote:
Had het in de chat ook wel gevraagd maar kwam niet echt reactie. Misschien zoek ik het nog een keer op als het op youtube staat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef suzi1 het volgende:
helaas niet opgelet toen je bovenstaand schreef :/
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:45 schreef suzi1 het volgende:
dat zou dan rond de 44 minuten stream zijn
Ja het zijn heel vaak dezelfde overgangenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:24 schreef suzi1 het volgende:
ja heel vaak weet je ook al welk nr erna komt
Kleurtjes genot!quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo 1 uur van die kleurtjes geript van joetoep!
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
seizoen zal er wel op zitten ofzo, ze hebben allemaal zin om te draaien
daar zeg je wat, dat is echt alweer tijden geleden!quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:01 schreef engine het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Outsiders ook weer eens een streampje doet.
Bohhhquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
MMMMmmmm... weer flink gelikt door @:Moonlight geil zeg
Kaartje gekocht?quote:
Remember remember the 5th of novemberquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nixxy had het over vuurwerk afsteken want 5th of november, ik snap geen reet van
ik denk dat hij wel een oliebolletje lustquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dus voor hem net zo onbegrijpelijk als dat we oliebollen vreten
ja is wel goeie kibbeling, zo goed dat ze zelfs ton weten te laten fietsenquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
visje eten met ton en zulks, nou dan weet je dat je goed zit
quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja is wel goeie kibbeling, zo goed dat ze zelfs ton weten te laten fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |