Ik had ook meer diepgang verwacht.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:58 schreef engine het volgende:
Ik vind het maar kermis hardstyle maar ik lees de chat niet dus weet niet wat het commentaar was.
Oh okay dat volg ik dan weer niet. Mij gaat het meer om de nummers die hij kiest.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
over geen beats ofzo en dat er meer breaks of minder in moesten
Dat mag ookquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het wel oke als ik heel eerlijk ben
Ohja is ook nog niet voorbijquote:Op donderdag 3 november 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat de b2b ook wel leuk word, dan daagt darkie hem wel uit
Zeker.quote:
Ik had meer klassiekers verwacht maar de hardstyle tracks die hij draait zijn in geen enkel opzicht bijzonder (mijn mening).quote:Op donderdag 3 november 2022 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik weet niet zo goed wat ik moest verwachten, dus dan ben je misschien snel tevreden
Helemaal eens.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had meer klassiekers verwacht maar de hardstyle tracks die hij draait zijn in geen enkel opzicht bijzonder (mijn mening).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |