Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Gaan we nu de start manipuleren zodat mensen kunnen winnen?

Ja, da's ook wel zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderen

Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel zo.
Nou deze zal ik zo ff gaan nagelen. Moet een paar wandeltochten uitzetten voor mijn werk
Lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag sporten, dus kom maar op met die zoneminuten.

ik vind het overigens wel leuk dat er af en toe een "gekke" bingo tussen zit, zoals eens van een dag en nu van 3 dagen of een keer 2 weken etc.. een beetje variatie is altijd leukquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderen

Als je met gps loopt de route zeg maarquote:

Als je Fitbit geen GPS heeft dan zou je op de GPS van je telefoon moeten lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:19 schreef Barreltje het volgende:
geloof niet dat mijn fitbit die optie heeft

Maar die kun je toch inwisselen? Als je daarop klikt kun je soms een tegel omwisselen of een afstand inkortenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:04 schreef Barreltje het volgende:
hier ook 10000zone minuten, maar wel allemaal BUITEN het patroon
Dat doen we al welquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het overigens wel leuk dat er af en toe een "gekke" bingo tussen zit, zoals eens van een dag en nu van 3 dagen of een keer 2 weken etc.. een beetje variatie is altijd leuk
Dan heb je nog steeds een stuk meer stappen dan de meesten op dit tijdstipquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef BE het volgende:
[..]
Als je met gps loopt de route zeg maar
Vanmorgen 6 km gelopen, zo’n 8000 stappen maar omdat MaJo de bingo aangemaakt heeft halverwege mijn loopje of zo telt ie maar 2,5 km mee en 3000 stappen. Echt zo oneerlijk!
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
wat ik tot nu toe vooral geleerd heb van mijn fitbit. Is dat ik maar kut slaap

Excuus, ik heb mijn pist aangepast! Nu moet jij het ook nog even aanpassen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar die kun je toch inwisselen? Als je daarop klikt kun je soms een tegel omwisselen of een afstand inkorten
[..]
Dat doen we al welDe laatste bingo was ook 2 weken en laatst had ik per ongeluk een 7 uurs bingo aangemaakt in plaats van 7 dagen
[..]
Dan heb je nog steeds een stuk meer stappen dan de meesten op dit tijdstip
[..]
Ik ookHeel weinig echt diepe slaap en zit gemiddeld op een 6 qua cijfer, vaak zelfs eronder

Pist?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:56 schreef BE het volgende:
[..]
Excuus, ik heb mijn pist aangepast! Nu moet jij het ook nog even aanpassen.

Oh echt? Dat wist ik helemaal niet dat dat zo werktequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:56 schreef BE het volgende:
[..]
En ik kan het niet eens meer aanpassen omdat jij mijn post aangepast hebt!

Ja, maar jij kunt dat wel weer afvinken. Maar default kun je als user geen gemodereerde posts aanpassen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet dat dat zo werkte

Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
wat ik tot nu toe vooral geleerd heb van mijn fitbit. Is dat ik maar kut slaap

hahaha ja dat is misschien nog wel ergerquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van niet

Het is wel bekend dat al dit soort slaaptrackers helemaal niet zo accuraat/goed zijn als ze je willen doen geloven, dus ik zou me er niet te druk om makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:41 schreef Donna het volgende:
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van niet

Maak me er ook niet druk om hoor, maar het is idd totaal niet accuraat. Als ik in bed lig te lezen/surfen dan denktie ook dat ik slaap. Zo detecteert ie vele malen meer slaap dan ik echt slaap.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat al dit soort slaaptrackers helemaal niet zo accuraat/goed zijn als ze je willen doen geloven, dus ik zou me er niet te druk om makenJe gevoel gaat voor hoor.
(ik ben wel eens klaarwakker, fit en uigerust en dan vertelt fitbit me dat ik te kort en slécht heb geslapen)

Ik heb ooit op het werk zo lang stil gezeten dat fitbit besloot dat ik aan het slapen wasquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:05 schreef Donna het volgende:
Maak me er ook niet druk om hoor, maar het is idd totaal niet accuraat. Als ik in bed lig te lezen/surfen dan denktie ook dat ik slaap. Zo detecteert ie vele malen meer slaap dan ik echt slaap.

Hahahah dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het werk zo lang stil gezeten dat fitbit besloot dat ik aan het slapen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |