Lekker bezig!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:40 schreef BE het volgende:
Als je @:Majo even aan haar haar trekt dan kan zij je toevoegen aan het FOK clubske en kunnen we/ze je uitnodigen voor de volgende bingo.
Ik moet nog 1 tegel en daar nog 3000 stappen voor en ik ga vanavond een uurtje powerwalken dus deze keer ga ik hem iig halen.
Heel goed! Ik heb hem nu ook gehaald, en dat terwijl ik dit weekend zo’n 1500 stappen per dag had vanwege een flinke griep. Wel zoneminuten verdient met het überhaupt uit bed komen om wat te etenquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:40 schreef BE het volgende:
Done, ik had nog 7% over!Bingo klaar en heerlijk gelopen!
Misschien een keer een andere startdag? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds dezelfden zijn die het eerst bingo hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:11 schreef MaJo het volgende:
Vanaf wanneer zal ik de nieuwe bingo in laten gaan? Als iedereen hem heeft gehaald? Ik zie dat er nog 2 actief bezig zijn en 1 iemand is helemaal afgehaakt.
Ik zou iig wachten tot iedereen de kans gehad heeft hem af te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb hem nu ook gehaald, en dat terwijl ik dit weekend zo’n 1500 stappen per dag had vanwege een flinke griep. Wel zoneminuten verdient met het überhaupt uit bed komen om wat te eten![]()
Vanaf wanneer zal ik de nieuwe bingo in laten gaan? Als iedereen hem heeft gehaald? Ik zie dat er nog 2 actief bezig zijn en 1 iemand is helemaal afgehaakt.
Morgen ben ik vrij en zodra de kinderen naar school zijn duik ik mn bed weer in.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt nog 2½ dag, gewoon proberen
Dat kan zekerquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:13 schreef Hupje het volgende:
[..]
Misschien een keer een andere startdag? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds dezelfden zijn die het eerst bingo hebben
Kom maar door!quote:Op woensdag 30 november 2022 20:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh shit moest me mail nog ff doorsturen. Had wel vandaag en gister 15k stappen. Wat voor mij echt heel veel is
Vind je het kaartje zo belangrijk? Ik kijk er eigenlijk nooit naarquote:Op donderdag 1 december 2022 14:39 schreef BE het volgende:
Vanmorgen bij het lopen stond mijn Fitbit per ongeluk op pauze.
Stappen werden natuurlijk wel geteld, maar... maar... mijn kaartje...![]()
![]()
Nou ja, meer dat het dan als activiteit gelogd wordt.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je het kaartje zo belangrijk? Ik kijk er eigenlijk nooit naarmaar maak dan ook geen echt lange wandelingen.
Wanneer zal ik de weekendbingo in laten gaan? Zaterdagochtend of pakken we nog de vrijdagavond erbij?
ehh over 1,5 uur?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je het kaartje zo belangrijk? Ik kijk er eigenlijk nooit naarmaar maak dan ook geen echt lange wandelingen.
Wanneer zal ik de weekendbingo in laten gaan? Zaterdagochtend of pakken we nog de vrijdagavond erbij?
Aangezien ik niet met begin en eindtijd kan werken (alleen met begin) loopt de bingo vanaf nu tot over 3 dagen, dus maandagochtend 5 voor half 10quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehh over 1,5 uur?( of wanneer je tijd hebt vandaag
) eens kijken hoeveel activiteits minuten het inpakken van kadootjes op gaat leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |