En, welke is het geworden?quote:Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef over_hedge het volgende:
Ik krijg vandaag mijn fitbit binnen

Inspire 2. Zag zo weinig verschil met de 3. En scheelt aardig in prijs. Deze was 49. Dus prima te doen.quote:

) niet meer te zien en die minuten.
 ) niet meer te zien en die minuten. 

Er was een storing bij Fitbit zelf gisteren, misschien hing het daarmee samen?quote:Op maandag 21 november 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik krijg al dagenlang mijn stappen en km's (oké, meters) niet meer te zien en die minuten.
Wat is er hier verkeerd gegaan? Iemand enig idee wat ik moet doen om alles weer goed te krijgen?

Dit sowieso, ik was een telefoonruilactie met Soneal aan het doen en het lukte beide accounts op de nieuwe telefoons maar niet om in te loggen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was een storing bij Fitbit zelf gisteren, misschien hing het daarmee samen?

Ik had zelf gisteren ook dat ik geen enkele data meer in de app kon zien en na even wat rondneuzen bleek het een wereldwijd iets te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit sowieso, ik was een telefoonruilactie met Soneal aan het doen en het lukt beide accounts op de nieuwe telefoons maar niet om in te loggen.
Vannacht om 02.30 uiteraard wel, en omdat ik toch nog wakker was....

In de app, bingo doet het ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:04 schreef BE het volgende:
Waar niet?
Op je jorloge, in de app, in de bingo?

Evenstar

Evenstar

Ik moet nog 44k stappen en nog 48km. En heb 700+ actieve minuten overquote:Op donderdag 24 november 2022 10:00 schreef Evenstar het volgende:
Nog 30k+ stappen nodig voor de bingo.

Evenstar

Evenstar

Ja die minutenquote:Op donderdag 24 november 2022 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik moet nog 44k stappen en nog 48km. En heb 700+ actieve minuten over
 Heb een kleine 1.33k
 Heb een kleine 1.33k 

Stuur mij even een berichtje met je e-mailadres, dan voeg ik je toequote:Op donderdag 24 november 2022 10:33 schreef over_hedge het volgende:
Waar en hoe kan ik mij aanmelden? En misschien handig op de OP even beetje aan te passen met iets meer info
Alvast bedankt

Evenstar

Evenstar

Cheats! Banned!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur mij even een berichtje met je e-mailadres, dan voeg ik je toe
Ik heb een manier ontdekt waarbij mijn hartslag binnen no time naar boven de 130 schiet binnen een minuut. Het is een soort rennen maar dan zonder vooruit te gaan, dus een soort hupsen zonder je voeten op te tillen. Mijn zoneminuten gaan nu door het dak want dan telt het nog 2x vaker mee

quote:
 ik mag hopen dat het ook iets doet, het is best een workout
 ik mag hopen dat het ook iets doet, het is best een workout  

Ah shit man. Kun je net zo goed in bed blijven dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag bestaat niet voor mij, want ik ben m'n fitbit vergeten om te doen.

Ik zit al op m'n werk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah shit man. Kun je net zo goed in bed blijven dus.

)
 )

Zodra je bingo hebt kun je de andere vakjes niet meer afstrepen. Dus dan kun je net zo goed in bed blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Als je het figuurtje hebt dan gaat de bingo kaart weg toch?
Bijna klaar, dus dan maar de rest van de kaart in gaan vullen voor de komende week.. (en dan volgende week een kneiter moeilijke bingo kaart krijgen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |