Ik stapel wel op idd. Dus ben gauw minstens 10 minuten aan het vouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bet your ass won't beat mine...
Misschien eind volgend jaar na tig operaties, maar nu zeker niet
Ik vouw een was wel altijd gelijk als hij uit de droger of van de waslijn komt, dus het is altijd vrij snel klaar, ik ben geen kwartier was aan het vouwen ofzo.
If onlyquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik stapel wel op idd. Dus ben gauw minstens 10 minuten aan het vouwen.
LIF / Het grote Fitbit/Garmin en andere trackers topic #2quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef over_hedge het volgende:
Maar welke fitbit raden jullie aan? Eens kijken of er een leuke deal met blackfriday te vinden is.
Maar zie allemaal verschillende soorten
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:15 schreef SQ het volgende:
150k stappen en 100 kilometer
Waarschijnlijk kan ik zondag mijn eerste tegel pas omdraaien
Hier gewoon 1 episode Netflix dus. Eh toch gauw 30 minutenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik stapel wel op idd. Dus ben gauw minstens 10 minuten aan het vouwen.
Ik begin pas met vouwen als de onderbroeken/truien/whatever op zijn. En dan is het vaak ook minstens een uur. En dan nog steeds is niet alles gevouwenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:27 schreef SQ het volgende:
[..]
If only
Ik spaar meestal op totdat mijn klapkratjes op zijn en dan vouw ik wel een uur
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:29 schreef Hupje het volgende:
Ah, 2 weken. Ik had even snel gekeken en moest meer stappen dan mijn weekgemiddelde![]()
Ik moet 184k stappen, 104 km en 280 actieve minuten. Beetje gelijk aan @:SQ dus.
Oi, pittig! Succesquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Maar ga ik sowieso niet halen want volgende week operatie
Wat is er met jouw hartslag aan de hand johquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Naar huis gefietst: 2,8 km, amper afstand erbij.
Hard gefietst, viaduct en ik ben bejaard dus ik zit met een hartslag van 150 al in de piekzone.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is er met jouw hartslag aan de hand joh
Heb je daar dan 29 minuten over gedaan? Die zoneminutenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Naar huis gefietst: 2,8 km, amper afstand erbij.
Nee, 14.24 minuten, maar ik kwam N onderweg tegen en we hebben nog even staan kletsen, anders was het rond de 12 minuten geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je daar dan 29 minuten over gedaan? Die zoneminuten
Edit: oh wacht, voor cardio tellen de ZM's waarschijnlijk nog zwaarder?
Ik heb die 26,8K stappen op de bovenste rij, rechts naast het midden kunnen halveren dankzij de bingo.quote:
Ja, meestal begin ik ook als een trein met zone minuten de eerste twee dagen en daarna is tempo er wel uit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb die 26,8K stappen op de bovenste rij, rechts naast het midden kunnen halveren dankzij de bingo.
Verder alleen maar zoneminuten, maar daar had ik er dan ook genoeg van
Ja dat....quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, meestal begin ik ook als een trein met zone minuten de eerste twee dagen en daarna is tempo er wel uit.
Het is ook een kwestie van geluk met je bingoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat....
Ik kon 2 zonetegels gebruiken om andere tegels te halveren, en nu heb ik dus nog 1 zonetegel die weggebingoëd kan worden tegen iets anders of halvering, en vanaf dat moment zal ik de stappen en afstanden toch echt helemaal moeten verdienen.
Hier 7 waarvan 4 op de goede plek.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van geluk met je bingoik heb 9 tegels met zoneminuten waarvan 4 op de goede plek. De andere 5 kan ik dus gebruiken om tegels om te wisselen of in te korten. Op die manier ga ik het waarschijnlijk wel redden. Als die cheats niet zouden bestaan zou ik nog niet eens de helft halen
![]()
Eerste tegel omgedraaid
Ja dagje vrij om te tuinieren en daarna een avond stappen. Ging ineens heel hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |