Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Gaan we nu de start manipuleren zodat mensen kunnen winnen?

Ja, da's ook wel zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderen

Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel zo.
Nou deze zal ik zo ff gaan nagelen. Moet een paar wandeltochten uitzetten voor mijn werk
Lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag sporten, dus kom maar op met die zoneminuten.

ik vind het overigens wel leuk dat er af en toe een "gekke" bingo tussen zit, zoals eens van een dag en nu van 3 dagen of een keer 2 weken etc.. een beetje variatie is altijd leukquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderen

Als je met gps loopt de route zeg maarquote:

Als je Fitbit geen GPS heeft dan zou je op de GPS van je telefoon moeten lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:19 schreef Barreltje het volgende:
geloof niet dat mijn fitbit die optie heeft

Maar die kun je toch inwisselen? Als je daarop klikt kun je soms een tegel omwisselen of een afstand inkortenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:04 schreef Barreltje het volgende:
hier ook 10000zone minuten, maar wel allemaal BUITEN het patroon
Dat doen we al welquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het overigens wel leuk dat er af en toe een "gekke" bingo tussen zit, zoals eens van een dag en nu van 3 dagen of een keer 2 weken etc.. een beetje variatie is altijd leuk
Dan heb je nog steeds een stuk meer stappen dan de meesten op dit tijdstipquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef BE het volgende:
[..]
Als je met gps loopt de route zeg maar
Vanmorgen 6 km gelopen, zo’n 8000 stappen maar omdat MaJo de bingo aangemaakt heeft halverwege mijn loopje of zo telt ie maar 2,5 km mee en 3000 stappen. Echt zo oneerlijk!
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
wat ik tot nu toe vooral geleerd heb van mijn fitbit. Is dat ik maar kut slaap

Excuus, ik heb mijn pist aangepast! Nu moet jij het ook nog even aanpassen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar die kun je toch inwisselen? Als je daarop klikt kun je soms een tegel omwisselen of een afstand inkorten
[..]
Dat doen we al welDe laatste bingo was ook 2 weken en laatst had ik per ongeluk een 7 uurs bingo aangemaakt in plaats van 7 dagen
[..]
Dan heb je nog steeds een stuk meer stappen dan de meesten op dit tijdstip
[..]
Ik ookHeel weinig echt diepe slaap en zit gemiddeld op een 6 qua cijfer, vaak zelfs eronder

Pist?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:56 schreef BE het volgende:
[..]
Excuus, ik heb mijn pist aangepast! Nu moet jij het ook nog even aanpassen.

Oh echt? Dat wist ik helemaal niet dat dat zo werktequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:56 schreef BE het volgende:
[..]
En ik kan het niet eens meer aanpassen omdat jij mijn post aangepast hebt!

Ja, maar jij kunt dat wel weer afvinken. Maar default kun je als user geen gemodereerde posts aanpassen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet dat dat zo werkte

Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
wat ik tot nu toe vooral geleerd heb van mijn fitbit. Is dat ik maar kut slaap

hahaha ja dat is misschien nog wel ergerquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van niet

Het is wel bekend dat al dit soort slaaptrackers helemaal niet zo accuraat/goed zijn als ze je willen doen geloven, dus ik zou me er niet te druk om makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:41 schreef Donna het volgende:
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van niet

Maak me er ook niet druk om hoor, maar het is idd totaal niet accuraat. Als ik in bed lig te lezen/surfen dan denktie ook dat ik slaap. Zo detecteert ie vele malen meer slaap dan ik echt slaap.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat al dit soort slaaptrackers helemaal niet zo accuraat/goed zijn als ze je willen doen geloven, dus ik zou me er niet te druk om makenJe gevoel gaat voor hoor.
(ik ben wel eens klaarwakker, fit en uigerust en dan vertelt fitbit me dat ik te kort en slécht heb geslapen)

Ik heb ooit op het werk zo lang stil gezeten dat fitbit besloot dat ik aan het slapen wasquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:05 schreef Donna het volgende:
Maak me er ook niet druk om hoor, maar het is idd totaal niet accuraat. Als ik in bed lig te lezen/surfen dan denktie ook dat ik slaap. Zo detecteert ie vele malen meer slaap dan ik echt slaap.

Hahahah dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het werk zo lang stil gezeten dat fitbit besloot dat ik aan het slapen was

Ik heb ook een keer niet gewisseld omdat ik niet goed naar het patroon heb gekekenquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef BE het volgende:
*faal…![]()
Ik dacht dat ik er al was dus ging klieren met de minutentegels. *wrong! En ik had er gewoon wel kunnen zijn![]()

Nee dat is niet op 1 dag.quote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef over_hedge het volgende:
Oh ik zit nu ook in de bingo. Weet nog niet precies hoe het werkt maar dat komt vast goed
Als ik het goed begrijp wilt die dat ik 18k stappen ga zetten op 1 dag. Wie denken ze dat ik beniemand die sport?

Ohh dus als ik 1 dag 18k haal. Heb ik meteen 6 vakjes klaar of zo. Die 18k is mijn hoogstequote:Op maandag 5 december 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
De vraag of je dezelfde stappen voor meerdere bingo's in kan zetten is overigens beantwoord: kan.

Binnen één bingo moet je wel je totale doel halen om 'm te halen (of "extra" tegels inzetten om te halveren of te ruilen ofzo), ik bedoelde dat je bij meerdere, overlappende bingo's je stappen/kilometers/minuten bij alle bingo's in kan zetten.quote:Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ohh dus als ik 1 dag 18k haal. Heb ik meteen 6 vakjes klaar of zo. Die 18k is mijn hoogste

Ah zo! tnxs. Zal eens kijken hoe ver ik kom. Zie wel hoe dit kan helpen om net wat extra te lopenquote:Op maandag 5 december 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Binnen één bingo moet je wel je totale doel halen om 'm te halen (of "extra" tegels inzetten om te halveren of te ruilen ofzo), ik bedoelde dat je bij meerdere, overlappende bingo's je stappen/kilometers/minuten bij alle bingo's in kan zetten.

quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef moemoe het volgende:
Motiverend wel deze bingo, ik merk dat ik meestrijd om eerste te worden.

Ik strijd om niet laatste te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef moemoe het volgende:
Motiverend wel deze bingo, ik merk dat ik meestrijd om eerste te worden.

ja maar de hond moet nog 2x uit vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben maar 2 tegels van je verwijderd.

Arm beest, het regent en is koud. Blijf maar lekker dichtbij huisquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja maar de hond moet nog 2x uit vandaag

Nee, wel dezelfde afbeelding maar de tegels zijn anders.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:24 schreef moemoe het volgende:
Heeft iedereen dezelfde bingokaart? Dus hetzelfde aantal kilometers en stappen etc?
#newbie

Nou, kom er maar inquote:Op maandag 5 december 2022 12:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit gaat niet veel worden. Ben sinds gisteren ziek en met moeite weekend bingo kunnen afmaken.
Voordeel is dat mijn hartslag bij minste inspanning al omhoog schiet

Beterschap!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, kom er maar in
... zelftestje is positief, koorts, ellendig, alles

Je bent zelfs al klaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arm beest, het regent en is koud. Blijf maar lekker dichtbij huis.
Ik sta voor het eerst bovenaan.

Daar gingen we niet naar vissenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent zelfs al klaarof ben jij dat niet

Ik ben niet de winnaar deze rondequote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent zelfs al klaarof ben jij dat niet

ik ook niet. Maar nog 400 stappen en dan ben ik wel klaar met de bingo. Dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 8 december 2022 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben niet de winnaar deze ronde.

In dit geval geeft de winnaar zelf behoorlijk duidelijk aan gewonnen te hebbenquote:

Goed bezigquote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar nog 400 stappen en dan ben ik wel klaar met de bingo. Dus dat moet lukken

Beterschapquote:Op maandag 5 december 2022 12:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit gaat niet veel worden. Ben sinds gisteren ziek en met moeite weekend bingo kunnen afmaken.
Voordeel is dat mijn hartslag bij minste inspanning al omhoog schiet

Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval geeft de winnaar zelf behoorlijk duidelijk aan gewonnen te hebben
Ik denk ook dat het persoonlijk is. Mij boeit het niet dat jullie weten wie ik ben. Kan ook niet anders want iedereen is door mij toegevoegd aan de bingo

haha ja je was snel! Vond al dat ik vrij snel ging. Maar in 2 dagen haal ik nietquote:Op donderdag 8 december 2022 12:50 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.
Mijn FOK! reldagen zijn toch wel over.
En ik ben net even te fanatiek.![]()

Dik een uur powerwalken levert bijna 10,000 stappen op, 6-8km afstand en 300+ activiteitsminuten. Dat 2-3 keer achter elkaar deed deze ronde de truc.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha ja je was snel! Vond al dat ik vrij snel ging. Maar in 2 dagen haal ik niet

Dankquote:Op donderdag 8 december 2022 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beterschap
Ik verdiende met griep ook allemaal zoneminuten terwijl ik nog geen 1000 stappen zette op een dag

Ja dan gaat het hard! Ik moet het voornamelijk van de hond uitlaten hebben. Maar dat gaat niet zo snel. Want er moet om de 3 bomen gestopt worden. En bij elke hond die we tegen komen alvast 100 meter van te voren op de grond gaan liggen. Aldus mijn hondquote:Op donderdag 8 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:
[..]
Dik een uur powerwalken levert bijna 10,000 stappen op, 6-8km afstand en 300+ activiteitsminuten. Dat 2-3 keer achter elkaar deed deze ronde de truc.Veel gunstige wisselingen door de activity minuten ook.
Dus eigenlijk moet ik nu de rest van de week mijn huis niet meer uitkomen. Zodat volgende week mijn targets niet te hoog zijn?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:55 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog niks af kunnen strepen dankzij enorme targets dankzij mijn vakantie van vorige week.

Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 december 2022 12:50 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.
Mijn FOK! reldagen zijn toch wel over.
En ik ben net even te fanatiek.![]()

Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingoquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:47 schreef Seven. het volgende:
Ik heb de Fitbit zelf nog niet natuurlijk maar wel alvast mijn account geactiveerd. Hoe kan ik me melden voor de fok challenge?
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor de bingo moet je dan premium hebben?

ah, ok.quote:Op zondag 11 december 2022 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingo
[..]
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen niet
Ik heb nog 3 maanden een premium account, daarna moet iemand anders het over gaan nemen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik iemand anders mede admin kan maken. Iemand een idee hoe dat werkt?

Als er niemand anders premium heeft kunnen we mss jouw premium account met een aantal mensen sponsoren?quote:Op zondag 11 december 2022 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingo
[..]
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen niet
Ik heb nog 3 maanden een premium account, daarna moet iemand anders het over gaan nemen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik iemand anders mede admin kan maken. Iemand een idee hoe dat werkt?

Vroeger kreeg je bewegingsminuten als je bewoog. Nu alleen maar als je in de zone zit. En dat is geen probleem als ik alleen wandel, maar met vriendinnen die echt super langzaam (in mijn ogen danquote:Op zondag 11 december 2022 21:57 schreef moemoe het volgende:
Ik ben normaal gesproken blij als ik 1 uur wandel buiten vanwege het aantal stappen.
Sinds ik een Fitbit heb denk ik “verdorie, 100% onder mijn zones. Die wandeling was voor niks”.
.

Haha, wel leuk dat zo'n klein ding je leven zo kan beïnvloedenquote:Op zondag 11 december 2022 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je bewegingsminuten als je bewoog. Nu alleen maar als je in de zone zit. En dat is geen probleem als ik alleen wandel, maar met vriendinnen die echt super langzaam (in mijn ogen dan) wandelen haal ik dat dus 0 minuten per wandeling. En dus voelen die wandelingen nu nutteloos en spreek ik minder vaak met ze af om te wandelen
Hoe erg is dat.

Ja hoor, rechtsboven in het bingo scherm op de drie puntjes klikken en meldingen uitzetten.quote:Op maandag 12 december 2022 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Ja hallo.. is er ergens een knopje zodat ik de melding dat " piet en Jan en kees en weet ik het wie de uitdaging aan gaat " uit kan zetten?

Ik heb mijn wandeling al gemaakt voor de bingo aan werd gezetquote:Op maandag 12 december 2022 10:18 schreef over_hedge het volgende:
ik zou willen dat ik de motivatie had om op maandag 10 uur al 5 tegels om te draaien

5 kwartier powerwalken en het is gepiept hoor!quote:Op maandag 12 december 2022 10:18 schreef over_hedge het volgende:
ik zou willen dat ik de motivatie had om op maandag 10 uur al 5 tegels om te draaien

ohhh 5 kwartier maarquote:Op maandag 12 december 2022 10:25 schreef BE het volgende:
@:SQ Sucks!Hij mist bij mij ook 3000 stappen.
[..]
5 kwartier powerwalken en het is gepiept hoor!
De rest van de week gaat denk ik tegenvallen verder, heel veel stappen. HEEL veel en ik had maar 1 activiteitsminutentegel die ik kon inwisselen voor iets anders en 4 binnen mijn patroon.
[ afbeelding ]

Vast wel toch?quote:Op maandag 12 december 2022 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ohhh 5 kwartier maarIk heb een half uurtje in het bos gewandeld! Telt dat ook

Ik kan 2 tegels omdraaien nu. Daarna is het voorlopig wel ff gedaan. Want moet nu rond de 20k stappen een aantal keer omdraaien. En ik kom meestal tot een stap of 11 000 per dag.quote:

10k staps incoming!quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:54 schreef BE het volgende:
Zo, het is niet meer -5 maar -3, hoog tijd voor mijn uurtje buitenspelen!

Daar heb je je antwoord gok ik. Volgens mij 1 of 2 afgelopen weken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, waar kijkt fitbit precies naar bij het bepalen van de afstanden/aantal stappen etc? De afgelopen maand, weken, jaar? Want bij mij is alles echt best laag op dit moment(afgelopen 2 weken bijna niet bewogen wegens oa ziekte
)

Nou heb ik nog steeds geen plannen voor veel bewegen deze week, dus voor mij nu wel prima, maar het viel me echt wel op dat het dit keer veel lager was dan de vorige keer dat ik mee deed.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:03 schreef Donna het volgende:
Daar heb je je antwoord gok ik. Volgens mij 1 of 2 afgelopen weken.

Ja, vorige keer moest ik ook even slikken van hoe hoog het allemaal was.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:31 schreef BE het volgende:
Ik denk idd 1-2wk want ik heb vorige week heel veel gedaan dus nu ook echt hoge doelen.

haha ja dat is een beetje het idee. Je extra laten bewegen. En maakt toch ook niet uit hoe lang je er over doet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Hupje het volgende:
Maar het stomme is dat ik dus soms wat extra doe om de bingo te halen en dan is-ie de week erna wéér hogerIk trap er altijd in. Maar ik kan die bingo echt niet zo snel halen als anderen in de groep.

Jawelquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:10 schreef over_hedge het volgende: En maakt toch ook niet uit hoe lang je er over doet.

nee dankjewel. Daar heb ik er steeds ook veel te veel van.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:18 schreef BE het volgende:
Iemand nog 400 activity minuten hebben? ;’)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |