Beterschap!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, kom er maar in
... zelftestje is positief, koorts, ellendig, alles
Je bent zelfs al klaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arm beest, het regent en is koud. Blijf maar lekker dichtbij huis.
Ik sta voor het eerst bovenaan.
Daar gingen we niet naar vissenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent zelfs al klaarof ben jij dat niet
Ik ben niet de winnaar deze rondequote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent zelfs al klaarof ben jij dat niet
ik ook niet. Maar nog 400 stappen en dan ben ik wel klaar met de bingo. Dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 8 december 2022 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben niet de winnaar deze ronde.
In dit geval geeft de winnaar zelf behoorlijk duidelijk aan gewonnen te hebbenquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar nog 400 stappen en dan ben ik wel klaar met de bingo. Dus dat moet lukken
Beterschapquote:Op maandag 5 december 2022 12:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit gaat niet veel worden. Ben sinds gisteren ziek en met moeite weekend bingo kunnen afmaken.
Voordeel is dat mijn hartslag bij minste inspanning al omhoog schiet
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval geeft de winnaar zelf behoorlijk duidelijk aan gewonnen te hebben
Ik denk ook dat het persoonlijk is. Mij boeit het niet dat jullie weten wie ik ben. Kan ook niet anders want iedereen is door mij toegevoegd aan de bingo
haha ja je was snel! Vond al dat ik vrij snel ging. Maar in 2 dagen haal ik nietquote:Op donderdag 8 december 2022 12:50 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.
Mijn FOK! reldagen zijn toch wel over.
En ik ben net even te fanatiek.![]()
Dik een uur powerwalken levert bijna 10,000 stappen op, 6-8km afstand en 300+ activiteitsminuten. Dat 2-3 keer achter elkaar deed deze ronde de truc.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha ja je was snel! Vond al dat ik vrij snel ging. Maar in 2 dagen haal ik niet
Dankquote:Op donderdag 8 december 2022 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beterschap
Ik verdiende met griep ook allemaal zoneminuten terwijl ik nog geen 1000 stappen zette op een dag
Ja dan gaat het hard! Ik moet het voornamelijk van de hond uitlaten hebben. Maar dat gaat niet zo snel. Want er moet om de 3 bomen gestopt worden. En bij elke hond die we tegen komen alvast 100 meter van te voren op de grond gaan liggen. Aldus mijn hondquote:Op donderdag 8 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:
[..]
Dik een uur powerwalken levert bijna 10,000 stappen op, 6-8km afstand en 300+ activiteitsminuten. Dat 2-3 keer achter elkaar deed deze ronde de truc.Veel gunstige wisselingen door de activity minuten ook.
Dus eigenlijk moet ik nu de rest van de week mijn huis niet meer uitkomen. Zodat volgende week mijn targets niet te hoog zijn?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:55 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog niks af kunnen strepen dankzij enorme targets dankzij mijn vakantie van vorige week.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 december 2022 12:50 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.
Mijn FOK! reldagen zijn toch wel over.
En ik ben net even te fanatiek.![]()
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingoquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:47 schreef Seven. het volgende:
Ik heb de Fitbit zelf nog niet natuurlijk maar wel alvast mijn account geactiveerd. Hoe kan ik me melden voor de fok challenge?
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor de bingo moet je dan premium hebben?
ah, ok.quote:Op zondag 11 december 2022 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingo
[..]
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen niet
Ik heb nog 3 maanden een premium account, daarna moet iemand anders het over gaan nemen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik iemand anders mede admin kan maken. Iemand een idee hoe dat werkt?
Als er niemand anders premium heeft kunnen we mss jouw premium account met een aantal mensen sponsoren?quote:Op zondag 11 december 2022 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingo
[..]
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen niet
Ik heb nog 3 maanden een premium account, daarna moet iemand anders het over gaan nemen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik iemand anders mede admin kan maken. Iemand een idee hoe dat werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |