Ik heb ook een keer niet gewisseld omdat ik niet goed naar het patroon heb gekekenquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef BE het volgende:
*faal…![]()
Ik dacht dat ik er al was dus ging klieren met de minutentegels. *wrong! En ik had er gewoon wel kunnen zijn![]()
Nee dat is niet op 1 dag.quote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef over_hedge het volgende:
Oh ik zit nu ook in de bingo. Weet nog niet precies hoe het werkt maar dat komt vast goed
Als ik het goed begrijp wilt die dat ik 18k stappen ga zetten op 1 dag. Wie denken ze dat ik beniemand die sport?
Ohh dus als ik 1 dag 18k haal. Heb ik meteen 6 vakjes klaar of zo. Die 18k is mijn hoogstequote:Op maandag 5 december 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
De vraag of je dezelfde stappen voor meerdere bingo's in kan zetten is overigens beantwoord: kan.
Binnen één bingo moet je wel je totale doel halen om 'm te halen (of "extra" tegels inzetten om te halveren of te ruilen ofzo), ik bedoelde dat je bij meerdere, overlappende bingo's je stappen/kilometers/minuten bij alle bingo's in kan zetten.quote:Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ohh dus als ik 1 dag 18k haal. Heb ik meteen 6 vakjes klaar of zo. Die 18k is mijn hoogste
Ah zo! tnxs. Zal eens kijken hoe ver ik kom. Zie wel hoe dit kan helpen om net wat extra te lopenquote:Op maandag 5 december 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Binnen één bingo moet je wel je totale doel halen om 'm te halen (of "extra" tegels inzetten om te halveren of te ruilen ofzo), ik bedoelde dat je bij meerdere, overlappende bingo's je stappen/kilometers/minuten bij alle bingo's in kan zetten.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef moemoe het volgende:
Motiverend wel deze bingo, ik merk dat ik meestrijd om eerste te worden.
Ik strijd om niet laatste te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef moemoe het volgende:
Motiverend wel deze bingo, ik merk dat ik meestrijd om eerste te worden.
ja maar de hond moet nog 2x uit vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben maar 2 tegels van je verwijderd.
Arm beest, het regent en is koud. Blijf maar lekker dichtbij huisquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja maar de hond moet nog 2x uit vandaag
Nee, wel dezelfde afbeelding maar de tegels zijn anders.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:24 schreef moemoe het volgende:
Heeft iedereen dezelfde bingokaart? Dus hetzelfde aantal kilometers en stappen etc?
#newbie
Nou, kom er maar inquote:Op maandag 5 december 2022 12:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit gaat niet veel worden. Ben sinds gisteren ziek en met moeite weekend bingo kunnen afmaken.
Voordeel is dat mijn hartslag bij minste inspanning al omhoog schiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |