Je vergeet "laat het vallen", als je dan toch lyrics quote...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah joh, voor hen is het een leerproces. Waan je gewoon alleen. Laat het gaan, laat het los. Gooi het eruit!
Meis, de kou heeft me nooit echt gedeerd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je vergeet "laat het vallen", als je dan toch lyrics quote...
Hier quote ik Wanda even: "Ik krijg een error"quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Meis, de kou heeft me nooit echt gedeerd.
Dat betwijfel ik. Ik was 'Let it go' van Frozen aan het quoten. En ik ben 45.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier quote ik Wanda even: "Ik krijg een error"
(verkeerde liedje... maar ik waardeer de poging.. misschien ben ik veel ouder dan jij)
Hahaha ja dat JIJ Frozen zong had ik door. Ik echter niet. 45 is wel stokoud ja.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik was 'Let it go' van Frozen aan het quoten. En ik ben 45.
Ennn de toon heeft zich in 1 klap aangepast aan de temperatuur van de film die ik aanhaalde....quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha ja dat JIJ Frozen zong had ik door. Ik echter niet. 45 is wel stokoud ja.
Gelukkig is je hart beschermd door metaal ipv hout (ik wacht tot je deze referentie snapt, ik heb de tijd)quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ennn de toon heeft zich in 1 klap aangepast aan de temperatuur van de film die ik aanhaalde....
Geeft niet, doet niet heel veel pijn hoor.
Mijn hart is omringd door titanium. Ik laat het af en toe buigen, maar breken zal het nooit meer.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig is je hart beschermd door metaal ipv hout (ik wacht tot je deze referentie snapt, ik heb de tijd)
Je pogingen worden gewaardeerd... hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn hart is omringd door titanium. Ik laat het af en toe buigen, maar breken zal het nooit meer.
Je wilde quotes van songteksten. Dat door titanium beschermde hart is geslepen door het leven en een diamant gebleken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je pogingen worden gewaardeerd... hahaha
En ik voelde me bijna schuldig
Misschien kun je even een rijtje stoffen maken en die afstrepen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je wilde quotes van songteksten. Dat door titanium beschermde hart is geslepen door het leven en een diamant gebleken.
Ik ben allergisch voor stof. Dat komt nou net niet goed uit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kun je even een rijtje stoffen maken en die afstrepen?
Ik ook, maar tegen deze kunnen we allebeiquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor stof. Dat komt nou net niet goed uit.
Snap ik niet, ik begon je net lief te vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
Moet de slowchat niet een klein beetje over ejvjl gaan? Ik lees steeds evil..
quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Snap ik niet, ik begon je net lief te vinden.
EJVJL, ik lees dat steeds als evil...quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Snap ik niet, ik begon je net lief te vinden.
1. Waar lees je EJVJL?quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
EJVJL, ik lees dat steeds als evil...
Ahhhh damn! Dat had ik moeten weten. Maar, ik hoop dat je wel weet 'zij maakt het verschil'.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had het al die tijd over Van Dik Hout:
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
(Let it go avant la lettre)
Dit voelt als de ontknoping van de muziekronde van een pubquizquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ahhhh damn! Dat had ik moeten weten. Maar, ik hoop dat je wel weet 'zij maakt het verschil'.
Als ik jou nou die zak geef, mag ik er dan een dans voor terug?quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit voelt als de ontknoping van de muziekronde van een pubquiz
U wint geen eeuwige roem maar wel een zak met spekjes
Denk dat je beter met sierlijke Kim kunt dansenquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik jou nou die zak geef, mag ik er dan een dans voor terug?
Dat moet je me eens uitleggen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat je beter met sierlijke Kim kunt dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |