Ja ik dacht.. ik heb hier zoveel vragen over.. maar ik ken je niet, het is niet relevant, het gaat niet over Kim dus ach..quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoord
Oh...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik dacht.. ik heb hier zoveel vragen over.. maar ik ken je niet, het is niet relevant, het gaat niet over Kim dus ach..
Oh jij bent ZO mijn type vrouwquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoord
I aim to pleasequote:Op zaterdag 12 november 2022 00:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh jij bent ZO mijn type vrouwhahaha.
Ik hoopte zo op dit letterlijke antwoord.
mymy so soon..quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, ik kan al verklappen dat je volgende functioneringsgesprek positief gaat uitvallen!
Mijne is idd een voetbal. Nou wil je vast weten waarom. Geen idee, ik had hem ingesteld als Superman Logo, maar schijnbaar voldoe ik niet meer aan de eisen hahaquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
Maar nu we toch in de slowchat zitten en ik niet alleen maar ontopic moet zijn.. Wat zijn toch die kleine plaatjes naast ieders profielfoto? Ik heb een soort van notitieblaadje, jij een voetbal? Die staan hier ook in het typvenster om aan te vinken en ik heb geen flauw idee..
Maar wat is het? Wat is het doel?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijne is idd een voetbal. Nou wil je vast weten waarom. Geen idee, ik had hem ingesteld als Superman Logo, maar schijnbaar voldoe ik niet meer aan de eisen haha
Ik heb je nu al hoog zitten qua associatievermogen.. dus go !quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar nu we toch die kant op gaan, waarom is jouw profielfoto een zak uien?
Vraag je me nou serieus wat het doel is van een voetbal?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wat is het? Wat is het doel?
Luister nou, een deel van je username is 'happy'. Meer hoef ik niet te weten. Die uien komen we ongetwijfeld uit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb je nu al hoog zitten qua associatievermogen.. dus go !
quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vraag je me nou serieus wat het doel is van een voetbal?Ik geloof dat ik in recordtempo fan word.
You can do betterquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Luister nou, een deel van je username is 'happy'. Meer hoef ik niet te weten. Die uien komen we ongetwijfeld uit.
Eeey ik heb dit platform niet bedacht danwel ontwikkeld hoor! En ik snap niet waar je het over hebt, er staat toch een supermanlogo?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]Pun intended. Maar ook oprecht.. waarom kun je een plaatje of poppetje kiezen voor naast je profielfoto, hoezo?
Vooruit, ik laat het heel even los..quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eeey ik heb dit platform niet bedacht danwel ontwikkeld hoor! En ik snap niet waar je het over hebt, er staat toch een supermanlogo?
Oh ben je er zo eentje...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vooruit, ik laat het heel even los..
Nu moest ik even hardop lachen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok. Voel je vrij om vrijuit te spreken... volgens mij zijn we redelijk alleen.
Ah joh, voor hen is het een leerproces. Waan je gewoon alleen. Laat het gaan, laat het los. Gooi het eruit!quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu moest ik even hardop lachen.
Hallo alle lurkers, mods en iedereen die zelden reageert maar wel meeleest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |