ik bemoei me gewoon even... heb je ook verkoudheidsklachten of alleen overgeven? dat eerste komt idd door een stofje in wijn..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou je het zegt: gluhwein gaat wel goed. Stoofpotje ook.
Vind het vooral jammer. Want ik vind sommige rode wijn lekker.
Het is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het maar overlaat aan de mensen die dit wel kunnen
Maar dank voor de uitleg!
Zie mijn post boven jouwquote:Op woensdag 9 november 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gyazo nu, ik heb een foto gemaakt.. maar hoe voeg ik die hier toe?
even proberenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:36 schreef Loveable het volgende:
Je hebt twee icoontjes van gyazo 1 is om een gifje te maken de andere een plaatje, als ze onder aan je startbalk zet en je gaat met je muis * pijltje * er over dan zie je welke voor Gif is en welke voor plaatje/screenshot
Dan klik je op Gyazo --> maak je een screenshot --> rechtsboven zie je deze staan [ afbeelding ] --> pak je de zevende icoon van de share lijst [ afbeelding ] --> kopieer je hier, door op het afbeelding icoontje te klikken [ afbeelding ] --> die plak je dan in tekstbericht/vlak -->klik vervolgens op Wijziging doorvoeren
Die heb je ook niet nodig, die kan wel gebruiken als een andere plaatje ofz ziet op internet en wil uploadenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gyazo nu, ik heb een foto gemaakt.. maar hoe voeg ik die hier toe?
op postimages zie ik de afbeelding van gyazo niet
pak je de verkeerde link denk ikquote:
yes die deed ikquote:Op woensdag 9 november 2022 10:47 schreef Loveable het volgende:
Deze moet je hebben onder de printer icoontje, copy direkt link
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook niet, als je wel de goeie stappen hebt gevolgd.. maar het is je geluktquote:Op woensdag 9 november 2022 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
Yey gelukt!!! Al weet ik niet wat ik verkeerd deed..
Mijn fout je moet achter de link als het een foto is .png zetten en is het een gifje .gifquote:
Zo doe ik dat nooit, ik kopieer gewoon de link in plak het in de afbeelding balkquote:Op woensdag 9 november 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn fout je moet achter de link als het een foto is .png zetten en is het een gifje .gif
https://gyazo.com/258383210970fd59dc740f91aeef135f.png en dan tussen de img code
Ik doe het altijd zo, vind ik weer fijnerquote:Op woensdag 9 november 2022 11:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo doe ik dat nooit, ik kopieer gewoon de link in plak het in de afbeelding balk
Dat is waar inddquote:Op woensdag 9 november 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo, vind ik weer fijner
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van werken zie je maar weer
Het is maar net hoe je het gewend bentquote:
Vind dat wat jij doet, best wel omslachtig zeg maarquote:Op woensdag 9 november 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het gewend bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |