ik bemoei me gewoon even... heb je ook verkoudheidsklachten of alleen overgeven? dat eerste komt idd door een stofje in wijn..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou je het zegt: gluhwein gaat wel goed. Stoofpotje ook.
Vind het vooral jammer. Want ik vind sommige rode wijn lekker.
Het is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het maar overlaat aan de mensen die dit wel kunnen
Maar dank voor de uitleg!
Zie mijn post boven jouwquote:Op woensdag 9 november 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gyazo nu, ik heb een foto gemaakt.. maar hoe voeg ik die hier toe?
even proberenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:36 schreef Loveable het volgende:
Je hebt twee icoontjes van gyazo 1 is om een gifje te maken de andere een plaatje, als ze onder aan je startbalk zet en je gaat met je muis * pijltje * er over dan zie je welke voor Gif is en welke voor plaatje/screenshot
Dan klik je op Gyazo --> maak je een screenshot --> rechtsboven zie je deze staan [ afbeelding ] --> pak je de zevende icoon van de share lijst [ afbeelding ] --> kopieer je hier, door op het afbeelding icoontje te klikken [ afbeelding ] --> die plak je dan in tekstbericht/vlak -->klik vervolgens op Wijziging doorvoeren
Die heb je ook niet nodig, die kan wel gebruiken als een andere plaatje ofz ziet op internet en wil uploadenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gyazo nu, ik heb een foto gemaakt.. maar hoe voeg ik die hier toe?
op postimages zie ik de afbeelding van gyazo niet
yes die deed ikquote:Op woensdag 9 november 2022 10:47 schreef Loveable het volgende:
Deze moet je hebben onder de printer icoontje, copy direkt link
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook niet, als je wel de goeie stappen hebt gevolgd.. maar het is je geluktquote:Op woensdag 9 november 2022 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
Yey gelukt!!! Al weet ik niet wat ik verkeerd deed..
Mijn fout je moet achter de link als het een foto is .png zetten en is het een gifje .gifquote:
Zo doe ik dat nooit, ik kopieer gewoon de link in plak het in de afbeelding balkquote:Op woensdag 9 november 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn fout je moet achter de link als het een foto is .png zetten en is het een gifje .gif
https://gyazo.com/258383210970fd59dc740f91aeef135f.png en dan tussen de img code
Ik doe het altijd zo, vind ik weer fijnerquote:Op woensdag 9 november 2022 11:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo doe ik dat nooit, ik kopieer gewoon de link in plak het in de afbeelding balk
Dat is waar inddquote:Op woensdag 9 november 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo, vind ik weer fijner
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van werken zie je maar weer
Het is maar net hoe je het gewend bentquote:
Vind dat wat jij doet, best wel omslachtig zeg maarquote:Op woensdag 9 november 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het gewend bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |