Om 12 uur ?quote:Op maandag 7 november 2022 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
Straks tandarts, zal ik het alarm wel weer missen
ook. Maar het spel-alarm.quote:
Ik ook niet echt, beetje tandsteen bij de Mondhygiëniste… dat neemt het meeste tijd in beslag.quote:Op maandag 7 november 2022 10:50 schreef aloa het volgende:
Ik heb nooit wat. Bij de tandarts.
Wonderbaarlijk.
Die kunnen je aardig martelen, heb ik weleens gehoord.quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, beetje tandsteen bij de Mondhygiëniste… dat neemt het meeste tijd in beslag.
Aangetekend?quote:Op maandag 7 november 2022 10:52 schreef Cargamelk het volgende:
Heb ook nooit wat ... ik stuur gebit gewoon op
Valt mee hoor. Heb nooit pijnquote:Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Die kunnen je aardig martelen, heb ik weleens gehoord.
Dat zou ik niet weten, Ik denk dat je het beste je vraag kunt stellen aan een allergoloog of een voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 8 november 2022 10:04 schreef Seattle het volgende:
@:Verida ja dan bouw je ook behoorlijk wat kennis op.
Ik hoef nooit over te geven, behalve als ik rode wijn drink (1 glas kan ik al niet tegen) Kan ook niet tegen rode wijn azijn, moet ik ook overgeven. Enig idee welk stofje ik dan niet tegen kan?
Ben wel eens op zoek gegaan op internet, maar echt duidelijk antwoord vind ik niet
Nou je het zegt: gluhwein gaat wel goed. Stoofpotje ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, Ik denk dat je het beste je vraag kunt stellen aan een allergoloog of een voedingsdeskundige
Het is wel een intolerantie waar ik nog nooit van heb gehoord![]()
Lijkt me vervelend. Heb je dat ook als de wijn verwarmd is? Dus in een stoofpotje bijv? Want dat is wel vaak zo bij appelallergie, als het eenmaal verwarmd is, kan het wel gegeten worden.
en gewoon blauwe druiven?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou je het zegt: gluhwein gaat wel goed. Stoofpotje ook.
Vind het vooral jammer. Want ik vind sommige rode wijn lekker.
Geen last van.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:19 schreef Cargamelk het volgende:
Iemand last van af en toe ghosting op de streams?
Hier ook bijna altijd wit. Maar had laatst van de buuf blauwe druiven rechtstreeks uit Italiéquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weet ik niet, eet ik nooit. Altijd wit. Binnenkort eens proberen
Nou heb ik zin in druivenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook bijna altijd wit. Maar had laatst van de buuf blauwe druiven rechtstreeks uit Italié
Jemig wat waren die lekker zeg
Heb er net een paar op, witte zonder pitquote:
Ik heb zelf Gyazo, daar kan je caps en gifjes mee maken van de streams.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oeh thank you
[..]
Thank you.. Het lukt bijna... hoe moet ik een foto maken van een video?
Ik geloof dat ik het maar overlaat aan de mensen die dit wel kunnenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
@:HappyCharly
https://postimages.org/nl/ hier oploaden en dan de directe link hier neer plakken .
En die dan tussen de img code zetten
[ img ] directe link [ / img ] zo dus maar dan zonder spatie
@:HappyCharly
https://postimages.org/nl/ hier oploaden en dan de directe link hier neer plakken .
En die dan tussen de img code zetten
[ img ] directe link [ / img ] zo dus maar dan zonder spatie
[..]
Ik heb zelf Gyazo, daar kan je caps en gifjes mee maken van de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |