Hey Paul 😘quote:
Hoi Milah.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:09 schreef milahdb het volgende:
enne @:Dotteke sorry voor het of topic maar heb wel even me zegging gedaan.heel veel sterkte de komende tijd veel liefs Milah.
Kan mij voorstellen dat je het niet leuk vindt vervelende dingen te lezen over iemand die je kent. Maar als je zoals je zelf zegt veel de COS leest weet je dat dat gebeurd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:03 schreef milahdb het volgende:
Wil even uitleggen waarom ik op fok ben . Zoveel gelezen in de cos zoals bb toen met jill en ook met salar hoop dat ik dit goed schrijf. Maar heb me nu aan gemeld om dat ik de cos graag lees en ook om dat ik iemand ken in de loods. Ok ik heb al gezegd wie had ik niet moeten doen. Ik ga er ook verder niet op in maar wil wel even zeggen het is een topgozer. Veel plezier met zen allen. Liefs Milah
Take care.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:33 schreef milahdb het volgende:
Ja ik weet het . Maar daarom ga ik ook weer weg, ik had het niet moeten doen het is nu eenmaal gebeurd maar ik heb geen spijt van wat ik schreef .daar sta ik nog steeds achter. Doei Fokkers nog heel veel plezier met zeealen.
Veel lurk plezier 😉quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:33 schreef milahdb het volgende:
Ja ik weet het . Maar daarom ga ik ook weer weg, ik had het niet moeten doen het is nu eenmaal gebeurd maar ik heb geen spijt van wat ik schreef .daar sta ik nog steeds achter. Doei Fokkers nog heel veel plezier met zeealen.
Mooi Wanda 😉quote:
Omdat ik standaard 2 weken achterloop ofzoquote:Op zondag 6 november 2022 01:57 schreef Flory het volgende:
Waarom zou je een ava nemen van een rls als je er nooit post
quote:Op zondag 6 november 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De Gert-Jan bingoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan mooi hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jij mag gewoon Dotteke zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |