Het is goed regenachtig idd.quote:
Oh daar al de hele ochtend al regen ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is goed regenachtig idd.
Maar mocht ook wel weer, was weer lang droog.
Wel saai, vraag me af of het nog licht wordt vandaag
Nee bij mij nu toch al een uurtje of 2 en voor die tijd dreigende luchten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh daar al de hele ochtend al regen ?
Hier een bui maar gehad, wordt al weer lichter
Is nog steeds droog zo te zien..quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee bij mij nu toch al een uurtje of 2 en voor die tijd dreigende luchten.
Daar weet ik niet. Toen ze over de muur moesten was het nog droog iig
Het ziet er bij mij uit of het hele land nat zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is nog steeds droog zo te zien..
Grote verschillen in Nederland.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ha, kom je hier langswaaien, nou ja regenen is het hier
O dat is een goed idee, hoe dom dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Vind dat heel lastig bij VL dat je steeds naar onderen moet scrollen inderdaad. Thnx voor de tipquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nu een mapje in mijn Bookmarkbalk gezet, waar de twee stream links in staan.. Anders moest ik eerst op de site van VL naar beneden scrollen om de streams aan te klikken
Ja idd, dat heb ik ook. Zowel op de app als op de laptopquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef Flory het volgende:
Hebben jullie niet LIVE bovenin staan?
Als je daarop klikt zie je gelijk de streams.
Nee, want ik kijk ook vaak wat anders, maar misschien wel een idee om het te doen op het moment dat ik de streams aan zetquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef Flory het volgende:
Op mobiel zie ik het idd staanquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef Flory het volgende:
Keek alleen seizoen 1 en 2 en de nieuwjaars editiequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
maar over de streep dus
dan kan ik nog beter naar the masked singer kijken
O die was ik helemaal vergeten. Even kijken of het wat isquote:
O welke? Heb er al heel wat gekeken de afgelopen twee wekenquote:
Christmas Made to Orderquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O welke? Heb er al heel wat gekeken de afgelopen twee weken
Die heb ik nog niet gezien. Op videoland?quote:
Netflixquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Op videoland?
O, daar kon ik nog geen kerstfilms vinden. Niet goed gezocht dus 🤣quote:
Is ook lastig te vinden, staat bij genre ook geen kerstfilms.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar kon ik nog geen kerstfilms vinden. Niet goed gezocht dus 🤣
Misschien komen er nog nieuwe bijquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lastig te vinden, staat bij genre ook geen kerstfilms.
Film is wel al een paar jaar oud zie ik nu
https://www.streamwijzer.nl/kerstfilms-netflix-2022-nieuw/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |