abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 14:15:21 #276
388664 crew  Dotteke
pi_206660721
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wat tof!
En ik moet even schakelen... kleinzoon..
Ja hij doet het super goed

Ja Max is mijn kleinzoon, Niet de Max verstappen he :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206660954
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hij doet het super goed

Ja Max is mijn kleinzoon, Niet de Max verstappen he :P
Het schakelen was omdat ik jouw leeftijd in mijn hoofd even moest aanpassen, als je een kleinzoon hebt ;)
Tof als jouw Max ook wint!
Trust nobody
pi_206661020
@HappyCharly heb jij ook gesprek tussen Jeff en KimD teruggekeken van vrijdag op zaterdag? Dacht tussen 0100 en 0200. Daar blijkt toch wel echt uit hoe gek Jeff op KimD is, vind je niet?
Doe nor maal
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 14:56:30 #279
388664 crew  Dotteke
pi_206661034
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:44 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Het schakelen was omdat ik jouw leeftijd in mijn hoofd even moest aanpassen, als je een kleinzoon hebt ;)
Tof als jouw Max ook wint!
O oke :P dat kan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206661062
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:54 schreef Seattle het volgende:
@:HappyCharly heb jij ook gesprek tussen Jeff en KimD teruggekeken van vrijdag op zaterdag? Dacht tussen 0100 en 0200. Daar blijkt toch wel echt uit hoe gek Jeff op KimD is, vind je niet?
Even denken, welke? Ze hebben zoveel gesprekken gehad?
Trust nobody
pi_206662353
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:02 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Het mag ook. Was gewoon nieuwsgierig. Maar mensen die hier posten hebben dus misschien geen flauw idee van EJVJL, dat vind ik grappig.
Waarom denk je dat? Dit is een sub forum JAA dus EJVJL. Precies het zelfde.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206662380
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Waarom denk je dat? Dit is een sub forum JAA dus EJVJL. Precies het zelfde.
Waarom denk ik wat?
Trust nobody
pi_206662419
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:34 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Waarom denk ik wat?
Dat mensen geen flauw idee hebben. Ik denk dat de meeste dat wel weten
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206662597
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 15:01 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Even denken, welke? Ze hebben zoveel gesprekken gehad?
Ging over dat hij haar niet overdag genoeg liet zien dat hij verliefd op haar is of dat ze bij elkaar horen
Doe nor maal
pi_206662624
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:54 schreef Seattle het volgende:

[..]
Ging over dat hij haar niet overdag genoeg liet zien dat hij verliefd op haar is of dat ze bij elkaar horen
Daar heb ik toen in de avond een gesprek over gezien ja..
Een heel topic over volgetypt toen, kun je vast nog ergens vinden.
Ik vraag me nu eigenlijk eerder af of Kim Jeff wel net zo leuk vindt.. hij is volgens mij echt verliefd.. Hoe verder het gesprek vorderde, hoe meer hij zich opende.. En hij erkende ook dat hij haar meer en plein public kon laten zien dat hij haar leuk vindt en dat doet hij nu dus ook. Iedereen inde loods weet er nu van.

Wat vond jij?
Trust nobody
pi_206662755
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Daar heb ik toen in de avond een gesprek over gezien ja..
Een heel topic over volgetypt toen, kun je vast nog ergens vinden.
Ik vraag me nu eigenlijk eerder af of Kim Jeff wel net zo leuk vindt.. hij is volgens mij echt verliefd.. Hoe verder het gesprek vorderde, hoe meer hij zich opende.. En hij erkende ook dat hij haar meer en plein public kon laten zien dat hij haar leuk vindt en dat doet hij nu dus ook. Iedereen inde loods weet er nu van.

Wat vond jij?
O heb jij dat toen live gezien?
Zij is meer verliefd dan ze wil toegeven denk ik, maar ze heeft echt voor hem gekozen. Dat heb ik die eerste nacht gezien. Ze hadden eerst gepraat in bed en toen zoende zij hem en niet eerst andersom.

Wat ik fascinerend vond was dat Jeff de hele tijd a la Jeff denigrerende opmerkingen maakt (ben je op je achterhoofd gevallen?! Etc) en dat Kim dat niet eens lijkt te horen. Op dat soort opmerkingen gaat zij niet of nauwelijks in. En ze blijft haar punt maken, heel stevig. En mooi dat hij, naast haar een beetje gelijk geeft, heel duidelijk zegt dat ze hem kwetst als zij vraagt of het niet alleen voor de lust is.
Doe nor maal
pi_206663007
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Seattle het volgende:

[..]
Zij is meer verliefd dan ze wil toegeven denk ik, maar ze heeft echt voor hem gekozen. Dat heb ik die eerste nacht gezien. Ze hadden eerst gepraat in bed en toen zoende zij hem en niet eerst andersom.

Wat ik fascinerend vond was dat Jeff de hele tijd a la Jeff denigrerende opmerkingen maakt (ben je op je achterhoofd gevallen?! Etc) en dat Kim dat niet eens lijkt te horen. Op dat soort opmerkingen gaat zij niet of nauwelijks in. En ze blijft haar punt maken, heel stevig. En mooi dat hij, naast haar een beetje gelijk geeft, heel duidelijk zegt dat ze hem kwetst als zij vraagt of het niet alleen voor de lust is.
Ja mooi om hun dynamiek te zien he. Niet dat die nou zo gezond is continu maar wel mooi en menselijk. En als het op zijn gevoelens voor haar aankomt zie je dat hij na een tijdje verzacht en ook zijn machokant een beetje laat varen. Waar hij normaal vrijwel nooit tegenspraak duldt luistert hij dan wel redelijk. Erkent dat hij zijn interesse meer kan laten zien en belooft dat te doen, en dat zie je dan afgelopen dagen ook. Dan zie je ook zijn onzekerheid, want volgens mij vindt hij het best wel heel spannend of zij echt voor hem gaat en of het goed blijft. Ik vind ze lief samen. :D
Trust nobody
pi_206663117
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ja mooi om hun dynamiek te zien he. Niet dat die nou zo gezond is continu maar wel mooi en menselijk. En als het op zijn gevoelens voor haar aankomt zie je dat hij na een tijdje verzacht en ook zijn machokant een beetje laat varen. Waar hij normaal vrijwel nooit tegenspraak duldt luistert hij dan wel redelijk. Erkent dat hij zijn interesse meer kan laten zien en belooft dat te doen, en dat zie je dan afgelopen dagen ook. Dan zie je ook zijn onzekerheid, want volgens mij vindt hij het best wel heel spannend of zij echt voor hem gaat en of het goed blijft. Ik vind ze lief samen. :D
Ja je verwoordt het heel mooi. Ik vind ze ook heel lief samen. Ik hoop (en wil graag geloven dat dat ook gaat gebeuren) dat hij in ziet of al heeft ingezien dat hij met haar echt goud heeft. Iemand die voor hem door het vuur gaat.
Doe nor maal
pi_206663175
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:33 schreef Seattle het volgende:

[..]
Ja je verwoordt het heel mooi. Ik vind ze ook heel lief samen. Ik hoop (en wil graag geloven dat dat ook gaat gebeuren) dat hij in ziet of al heeft ingezien dat hij met haar echt goud heeft. Iemand die voor hem door het vuur gaat.
SJESUS !!!
pi_206663191
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]
SJESUS !!!
_O- _O- _O- *O*
Doe nor maal
pi_206663201
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]
SJESUS !!!
Ik gok.. jij vindt iets anders ? ;)
Trust nobody
pi_206663220
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:38 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik gok.. jij vindt iets anders ? ;)
We moeten binnenkort over op de DM. Voor sommige mensen is ons gekweel té erg en ik snap het ook nog. Lig helemaal in een deuk hier _O- _O-
Doe nor maal
pi_206663257
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef Seattle het volgende:

[..]
We moeten binnenkort over op de DM. Voor sommige mensen is ons gekweel té erg en ik snap het ook nog. Lig helemaal in een deuk hier _O- _O-
:D
Trust nobody
pi_206663305
quote:

[..]
Nee hoor kwijl lekker verder, geen probleem. Hier mag alles ^O^
  maandag 14 november 2022 @ 20:58:04 #295
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206678397
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Seattle het volgende:

[..]

Eens
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 14 november 2022 @ 20:58:57 #296
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206678411
quote:

[..]
Liever niet want ik ben het met jullie eeens :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_206678453
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 20:58 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Liever niet want ik ben het met jullie eeens :9
O+ Gelukkig en van @Soury mag het ook dusss ^O^
Doe nor maal
  maandag 14 november 2022 @ 21:02:33 #298
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206678485
Waarom zouden ze iemand per sé willen elimineren die zwak zou zijn. Want als ze het toch winnen is de backfire erger misschien. Je kunt toch beter iemand elimineren die de opdracht waarschijnlijk met twee vingers in z’n neus kan doen? Dan kan je gezamenlijk bedenken wie je eruit stemt. Of durven de dat risico niet te nemen voor het geval die gene verliest en je dan een goede/leuke bewoner kwijt bent?
  maandag 14 november 2022 @ 21:02:45 #299
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206678489
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:00 schreef Seattle het volgende:

[..]
O+ Gelukkig en van @:Soury mag het ook dusss ^O^
Nou, een en al liefde hier.
pi_206678745
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zouden ze iemand per sé willen elimineren die zwak zou zijn. Want als ze het toch winnen is de backfire erger misschien. Je kunt toch beter iemand elimineren die de opdracht waarschijnlijk met twee vingers in z’n neus kan doen? Dan kan je gezamenlijk bedenken wie je eruit stemt. Of durven de dat risico niet te nemen voor het geval die gene verliest en je dan een goede/leuke bewoner kwijt bent?
Ik denk het laatste, maar daarvoor hebben we nog te weinig opdrachten gezien.
Beide eliminatieopdrachten bleken te doen te zijn voor de mensen die genomineerd waren met als doel die mensen naar huis te sturen.
Maar ik denk dat voor beide opdrachten men het niet aan had gedurfd iemand van ‘hun eigen groep’ te nomineren.
Baal er van dat er niet meer eliminaties zijn. Dat is wat het echt spannend zou maken.
Doe nor maal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')