Ja hij doet het super goedquote:Op zondag 13 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat tof!
En ik moet even schakelen... kleinzoon..
Het schakelen was omdat ik jouw leeftijd in mijn hoofd even moest aanpassen, als je een kleinzoon hebtquote:Op zondag 13 november 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij doet het super goed
Ja Max is mijn kleinzoon, Niet de Max verstappen he
O okequote:Op zondag 13 november 2022 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het schakelen was omdat ik jouw leeftijd in mijn hoofd even moest aanpassen, als je een kleinzoon hebt
Tof als jouw Max ook wint!
Even denken, welke? Ze hebben zoveel gesprekken gehad?quote:Op zondag 13 november 2022 14:54 schreef Seattle het volgende:
@:HappyCharly heb jij ook gesprek tussen Jeff en KimD teruggekeken van vrijdag op zaterdag? Dacht tussen 0100 en 0200. Daar blijkt toch wel echt uit hoe gek Jeff op KimD is, vind je niet?
Waarom denk je dat? Dit is een sub forum JAA dus EJVJL. Precies het zelfde.quote:Op zondag 13 november 2022 14:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het mag ook. Was gewoon nieuwsgierig. Maar mensen die hier posten hebben dus misschien geen flauw idee van EJVJL, dat vind ik grappig.
Waarom denk ik wat?quote:Op zondag 13 november 2022 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dit is een sub forum JAA dus EJVJL. Precies het zelfde.
Dat mensen geen flauw idee hebben. Ik denk dat de meeste dat wel wetenquote:
Ging over dat hij haar niet overdag genoeg liet zien dat hij verliefd op haar is of dat ze bij elkaar horenquote:Op zondag 13 november 2022 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Even denken, welke? Ze hebben zoveel gesprekken gehad?
Daar heb ik toen in de avond een gesprek over gezien ja..quote:Op zondag 13 november 2022 17:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ging over dat hij haar niet overdag genoeg liet zien dat hij verliefd op haar is of dat ze bij elkaar horen
O heb jij dat toen live gezien?quote:Op zondag 13 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar heb ik toen in de avond een gesprek over gezien ja..
Een heel topic over volgetypt toen, kun je vast nog ergens vinden.
Ik vraag me nu eigenlijk eerder af of Kim Jeff wel net zo leuk vindt.. hij is volgens mij echt verliefd.. Hoe verder het gesprek vorderde, hoe meer hij zich opende.. En hij erkende ook dat hij haar meer en plein public kon laten zien dat hij haar leuk vindt en dat doet hij nu dus ook. Iedereen inde loods weet er nu van.
Wat vond jij?
Ja mooi om hun dynamiek te zien he. Niet dat die nou zo gezond is continu maar wel mooi en menselijk. En als het op zijn gevoelens voor haar aankomt zie je dat hij na een tijdje verzacht en ook zijn machokant een beetje laat varen. Waar hij normaal vrijwel nooit tegenspraak duldt luistert hij dan wel redelijk. Erkent dat hij zijn interesse meer kan laten zien en belooft dat te doen, en dat zie je dan afgelopen dagen ook. Dan zie je ook zijn onzekerheid, want volgens mij vindt hij het best wel heel spannend of zij echt voor hem gaat en of het goed blijft. Ik vind ze lief samen.quote:Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
O heb jij dat toen live gezien?
Zij is meer verliefd dan ze wil toegeven denk ik, maar ze heeft echt voor hem gekozen. Dat heb ik die eerste nacht gezien. Ze hadden eerst gepraat in bed en toen zoende zij hem en niet eerst andersom.
Wat ik fascinerend vond was dat Jeff de hele tijd a la Jeff denigrerende opmerkingen maakt (ben je op je achterhoofd gevallen?! Etc) en dat Kim dat niet eens lijkt te horen. Op dat soort opmerkingen gaat zij niet of nauwelijks in. En ze blijft haar punt maken, heel stevig. En mooi dat hij, naast haar een beetje gelijk geeft, heel duidelijk zegt dat ze hem kwetst als zij vraagt of het niet alleen voor de lust is.
Ja je verwoordt het heel mooi. Ik vind ze ook heel lief samen. Ik hoop (en wil graag geloven dat dat ook gaat gebeuren) dat hij in ziet of al heeft ingezien dat hij met haar echt goud heeft. Iemand die voor hem door het vuur gaat.quote:Op zondag 13 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja mooi om hun dynamiek te zien he. Niet dat die nou zo gezond is continu maar wel mooi en menselijk. En als het op zijn gevoelens voor haar aankomt zie je dat hij na een tijdje verzacht en ook zijn machokant een beetje laat varen. Waar hij normaal vrijwel nooit tegenspraak duldt luistert hij dan wel redelijk. Erkent dat hij zijn interesse meer kan laten zien en belooft dat te doen, en dat zie je dan afgelopen dagen ook. Dan zie je ook zijn onzekerheid, want volgens mij vindt hij het best wel heel spannend of zij echt voor hem gaat en of het goed blijft. Ik vind ze lief samen.
SJESUS !!!quote:Op zondag 13 november 2022 18:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja je verwoordt het heel mooi. Ik vind ze ook heel lief samen. Ik hoop (en wil graag geloven dat dat ook gaat gebeuren) dat hij in ziet of al heeft ingezien dat hij met haar echt goud heeft. Iemand die voor hem door het vuur gaat.
We moeten binnenkort over op de DM. Voor sommige mensen is ons gekweel té erg en ik snap het ook nog. Lig helemaal in een deuk hierquote:Op zondag 13 november 2022 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gok.. jij vindt iets anders ?
quote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
We moeten binnenkort over op de DM. Voor sommige mensen is ons gekweel té erg en ik snap het ook nog. Lig helemaal in een deuk hier![]()
Nee hoor kwijl lekker verder, geen probleem. Hier mag allesquote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
We moeten binnenkort over op de DM. Voor sommige mensen is ons gekweel té erg en ik snap het ook nog. Lig helemaal in een deuk hier![]()
Eensquote:Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
O heb jij dat toen live gezien?
Zij is meer verliefd dan ze wil toegeven denk ik, maar ze heeft echt voor hem gekozen. Dat heb ik die eerste nacht gezien. Ze hadden eerst gepraat in bed en toen zoende zij hem en niet eerst andersom.
Wat ik fascinerend vond was dat Jeff de hele tijd a la Jeff denigrerende opmerkingen maakt (ben je op je achterhoofd gevallen?! Etc) en dat Kim dat niet eens lijkt te horen. Op dat soort opmerkingen gaat zij niet of nauwelijks in. En ze blijft haar punt maken, heel stevig. En mooi dat hij, naast haar een beetje gelijk geeft, heel duidelijk zegt dat ze hem kwetst als zij vraagt of het niet alleen voor de lust is.
Liever niet want ik ben het met jullie eeensquote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2022 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liever niet want ik ben het met jullie eeens
Nou, een en al liefde hier.quote:Op maandag 14 november 2022 21:00 schreef Seattle het volgende:
[..]Gelukkig en van @:Soury mag het ook dusss
Ik denk het laatste, maar daarvoor hebben we nog te weinig opdrachten gezien.quote:Op maandag 14 november 2022 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zouden ze iemand per sé willen elimineren die zwak zou zijn. Want als ze het toch winnen is de backfire erger misschien. Je kunt toch beter iemand elimineren die de opdracht waarschijnlijk met twee vingers in z’n neus kan doen? Dan kan je gezamenlijk bedenken wie je eruit stemt. Of durven de dat risico niet te nemen voor het geval die gene verliest en je dan een goede/leuke bewoner kwijt bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |