Geen ideequote:Op zondag 13 november 2022 12:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat zegt dat meisje in jouw profiel?
Wednesday van the Adams family.quote:
Ik dacht dat Charly een man was.quote:Op zondag 13 november 2022 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik dacht dat @:Aloa een vrouw was..
quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Wednesday van the Adams family.
[..]
Ik dacht dat Charly een man was.
Exact. En dan heet je ook nog Aloa.quote:Op zondag 13 november 2022 13:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb vaak een vrouw als ui, dat werkt verwarrend
Beter dan aloBquote:Op zondag 13 november 2022 13:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact. En dan heet je ook nog Aloa.
Nou echtquote:Op zondag 13 november 2022 13:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar mannelijk dat dat klinkt!
Wat leuk! Succesquote:Op zondag 13 november 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Vanmiddag ook even karten kijken Max ( Niet Verstappen maar mijn Kleinzoon) kan Kampioen worden vanmiddag.
MOet nog een wedstrijd rijden maar zelfs als ze hem van de baan rijden is hij kampioenquote:
EJVJL?quote:Op zondag 13 november 2022 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat hier mensen posten, in de slowchat van EJVJL, maar ik zie jullie niet in de COS van EJVJL... why?
Ah, okay. Ik heb geen videoland, dus volg het niet verder.quote:Op zondag 13 november 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar van je leven.. het stukje van het forum waar je op zit nu..
Maar waarom post je dan specifiek hier in deze slowchat?quote:Op zondag 13 november 2022 13:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik heb geen videoland, dus volg het niet verder.
Omdat het mag. Ik poste in de COS, maar die post werd meteen verwijdert. En ik post wel in meerdere scquote:Op zondag 13 november 2022 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom post je dan specifiek hier in deze slowchat?
(= vriendelijke vraag)
Het mag ook. Was gewoon nieuwsgierig. Maar mensen die hier posten hebben dus misschien geen flauw idee van EJVJL, dat vind ik grappig.quote:Op zondag 13 november 2022 14:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat het mag. Ik poste in de COS, maar die post werd meteen verwijdert. En ik post wel in meerdere sc
Wat tof!quote:Op zondag 13 november 2022 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOet nog een wedstrijd rijden maar zelfs als ze hem van de baan rijden is hij kampioen
Ik in ieder geval niet. Ik zou geen bewoner kunnen benoemenquote:Op zondag 13 november 2022 14:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het mag ook. Was gewoon nieuwsgierig. Maar mensen die hier posten hebben dus misschien geen flauw idee van EJVJL, dat vind ik grappig.
Tof!quote:Op zondag 13 november 2022 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOet nog een wedstrijd rijden maar zelfs als ze hem van de baan rijden is hij kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |