Scherp opgemerktquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom zoekt hij dit ook bij Esther. Die geeft een kopje thee en een aai over zijn bol. Terwijl hij het nodig heeft dat iemand hem even goed de waarheid zegt en in de spiegel laat kijken. Tough love.
Zoontje van Glennis.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de supermarkt jat je geen ijs, dat smelt
En maddy weet niet beter in dit gevalquote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
maddy erbij
kenzi krijgt weer de schuld van Nadir
Ja leuk en aardig. Van welk budget? Hij is net zo goed afhankelijk van wat er binnen komt.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
Intussen heeft jeff manager zijn kookploeg geïnstrueerd zelf een schema op te stellen voor 3 maaltijden per dag.
Ieder bedenkt zijn maaltijd voor zijn eigen dienst incl ingrediënten. Die geeft men aan jeff door en die koopt. Net zoals in een restaurant, kokers zelf menu bedenken en bereiden top
Babs weet dat ze hiermee een tv-moment heeft te pakkenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
N : Hoe kan ik hier nu nog fijn liggen?
B : Nou, niet door te stelen.
N : Ik heb het niet gestolen.
B : Ok, je hebt het "geleend"
[ afbeelding ]
die heeft ook een plaat voor de kop zegquote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Ebinas het volgende:
Ik zet het af. Tenenkrommend dit met Maddy
In hindsight heeft ze echt geen enkele kwaliteit om manager te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ook een plaat voor de kop zeg
Vies walgelijk geleuter , ben zo klaar met die gastquote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
het is net een LP
komt alleen maar hetzelfde gelieg uit
ijs met stielquote:Op donderdag 3 november 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de supermarkt jat je geen ijs, dat smelt
echt 0.0quote:Op donderdag 3 november 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In hindsight heeft ze echt geen enkele kwaliteit om manager te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |