Zou helemaal uit m'n stekker gaan als ik die Joost wasquote:Op donderdag 3 november 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, die maatjes met elkaar
[ afbeelding ]
aaawquote:Op donderdag 3 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou helemaal uit m'n stekker gaan als ik die Joost was
Dat denk ik niet, dat zullen ze zelf op moeten lossen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal nadir naar huis worden gestuurd dan voor zijn jatten? geloof ik niets van
Verbaasd me nog dat ze er niet allergies voor isquote:
Siroopquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
maar hebben we het over siroop ? of 1 fles aangelengd water ?
Geen idee maar lijkt me welquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het leger drinken ze toch alleen maar water?![]()
Lol jaquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Verbaasd me nog dat ze er niet allergies voor is
Volgens Kenzy de siroop en Nadir heeft zijn eigen siroop al op dus hoezo onbewust iets pakkenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
maar hebben we het over siroop ? of 1 fles aangelengd water ?
Tegel?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is ook geirriteerd zegt ze.. 'Omdat iedereen aan het roken is, krijg ik een beetje afkick verschijnselen. En dan gebeurt er iets, en dan is dat de druppel die doet de emmer open laat staan.'
Als ze eruit is dan gaat ze toch weer paffen en dat weet ze zelf ook dus beter neem je er af en toe eentjequote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is ook geirriteerd zegt ze.. 'Omdat iedereen aan het roken is, krijg ik een beetje afkick verschijnselen. En dan gebeurt er iets, en dan is dat de druppel die doet de emmer open laat staan.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |