Zou zij beseffen dat ze alleen maar voorbijkomt als femme fatale of domme troela en dat in een spelshow?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Ik gok dat Mexx mals ze zo aan matinblijft hangen
Ze straks niet meer 1 van de 4 blondes is
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. ze trekt 'm toch al lang af, maar deze keer wordt extra
Love Loodsquote:Op donderdag 3 november 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Rara wie vannacht de Happy Guy gaat worden...
[ afbeelding ]
Als je het al leuk vindt om stiekem met je bestie onder de douche een vibo aan elkaar uit te gaan lenen spoor je al sowieso niet. Wetende dat je net zo goed gefilmpd gaat worden en zo op tv komt, dom dom wijfquote:Op donderdag 3 november 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zij beseffen dat ze alleen maar voorbijkomt als femme fatale of domme troela en dat in een spelshow?
Ze komt over als domme troelaquote:Op donderdag 3 november 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zij beseffen dat ze alleen maar voorbijkomt als femme fatale of domme troela en dat in een spelshow?
Na die maand heeft ie een trapfobie van al dat heen en weerquote:Op donderdag 3 november 2022 18:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jeff slaapt nooit, bijna nooit
volgens mij strooikaasquote:Op donderdag 3 november 2022 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Applaus voor jezelf.
Wat is dat spul in het rode potje wat ze over het eten strooien?
[ afbeelding ]
Marciano natuurlijk gelijk in de stress want dan komt er een deelnemer bij ipv afquote:Op donderdag 3 november 2022 18:19 schreef mijntjexx het volgende:
Kim K " ik heb last van mijn buik". Ja dat zag ik dus.
Heeft ze iedere maandquote:Op donderdag 3 november 2022 18:19 schreef mijntjexx het volgende:
Kim K " ik heb last van mijn buik". Ja dat zag ik dus.
Is lekker over de pastaquote:Op donderdag 3 november 2022 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestond.
Maar vandaar dat dat soms rijkelijk gestrooid wordt
KimKut is een zenuwpees, ze krijgt het niet voor elkaar haar omgeving te manipuleren zoals ze gewend is.. teveel mensenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:19 schreef mijntjexx het volgende:
Kim K " ik heb last van mijn buik". Ja dat zag ik dus. Ze vindt het wrs weer niet te vreten
Dat is Aromat.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets Maggi-achtigs, maar misschien was dat een ander potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |