Wie is pappa?quote:
quote:
Eerst Voeluhhhh, voeluhhhh, voeluhhhh, voeluhhhhquote:Op donderdag 3 november 2022 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik maak hem daarna toch schoon
Ik maak hem daarna toch schoon
Zo noemt Mattin.Ice.quote:
Klopt.. Febo blijft tot vervelens toe geld leveren met debiel te winnen spelletjes.. nog nergens worden ze het echt te moeilijk gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Slimme speler idd.
Maar vind het een vervelend mannetje nu daar.
Al merk ik dat ik een fiks aantal daar ff zat ben.
Blijf nog steeds vinden dat er te veel zijn nu en echte actie/spanning te lang op zich laat wachten.
Ja die eliminaties zit echt teveel tijd tussen. 1 per twee weken lijkt me minimaal maar dat halen ze niet eens.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Slimme speler idd.
Maar vind het een vervelend mannetje nu daar.
Al merk ik dat ik een fiks aantal daar ff zat ben.
Blijf nog steeds vinden dat er te veel zijn nu en echte actie/spanning te lang op zich laat wachten.
Martin en Ice noemen elkaar papaquote:
Ik lijk steeds meer op jou....quote:
Nee ze hoeven er niet veel voor te doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. Febo blijft tot vervelens toe geld leveren met debiel te winnen spelletjes.. nog nergens worden ze het echt te moeilijk gemaakt
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. Febo blijft tot vervelens toe geld leveren met debiel te winnen spelletjes.. nog nergens worden ze het echt te moeilijk gemaakt
Hopelijk komt er meer deining en reuring.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die eliminaties zit echt teveel tijd tussen. 1 per twee weken lijkt me minimaal maar dat halen ze niet eens.
Zoe valt me nog wel mee.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef mijntjexx het volgende:
De mensen waar ik me op dit moment aan irriteer zijn:
Isaac, Zoe, Mex, Kim K, Wanda, Marciano en Berend ( Berend de laatste dagen pas).
Morgen kan dit natuulijk weer anders zijn, misschien over 10 minuten al
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef mijntjexx het volgende:
Isaac, Zoe, Mex, Kim K, Wanda, Marciano en Berend ( Berend de laatste dagen pas).
Babbelette.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Blablabette ratelt haar verhaaltje weer af.
Handig, ik heb een continue hekel aan sommigenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:44 schreef mijntjexx het volgende:
Het lijkt me belangrijker dat Febo een maandje stopt met op tijd geld leveren en daarna gaat evalueren hoe de groep elkaar de strot gaat afbijtenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Denk wel dat het scheelt als ze eerst de meest saaie er uit bonjouren en snel.
Dan maar langer geen eliminaties maar wel met een stel die er een programma van willen maken.
Dunt het ook vanzelf uit wss.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijker dat Febo een maandje stopt met op tijd geld leveren en daarna gaat evalueren hoe de groep elkaar de strot gaat afbijten
Waar dit " Langs lopende Spelprogramma" voor bedoeld was... crisis maken
Ik vind het wel prima dat ze geld krijgen, met zuipen bereik je namelijk veel meer voor de streamersquote:Op donderdag 3 november 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijker dat Febo een maandje stopt met op tijd geld leveren en daarna gaat evalueren hoe de groep elkaar de strot gaat afbijten
Waar dit " Langs lopende Spelprogramma" voor bedoeld was... crisis maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |