Zeker, speculeren op elke keer weer geld blijft zijn gok die ze afgelopen maand al uitgetest hebben....quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Het lukt hem tot nu toe aardig, cocktailavondje en Sint voor de boeg
De psych uithangen, die ze niet isquote:Op donderdag 3 november 2022 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
Babette voert eigenlijk geen kut uit als je erover nadenkt
Onze grote sporter, het viel me ook op vanmiddag dat hij regelmatig op de bank zat te ouwehoeren en niks mee hielp. Alleen bij Mora ff, maarja toen wist ie ook dat dat een tv momentje ging worden. Jeff deed niet mee om zijn ribben in ieder geval.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat ik gezien heb. Heb maar één salto van hem gezien maar heb niet het hele stuk gekeken.
Dat dus. We zeggen wel iets over JW maar Isaac is bij opdrachten ook vaak ineens naar de achtergrond terwijl hij het altijd zo goed weet. Jeff trouwens hetzelfde maar nu als manager gaat hij zich ineens wel bemoeien.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Onze grote sporter, het viel me ook op vanmiddag dat hij regelmatig op de bank zat te ouwehoeren en niks mee hielp. Alleen bij Mora ff, maarja toen wist ie ook dat dat een tv momentje ging worden. Jeff deed niet meer om zijn ribben in ieder geval.
Behalve toen hij wist dat Moirena vanmiddag haar moment kreeg.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. We zeggen wel iets over JW maar Isaac is bij opdrachten ook vaak ineens naar de achtergrond terwijl hij het altijd zo goed weet. Jeff trouwens hetzelfde maar nu als manager gaat hij zich ineens wel bemoeien.
Het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwenquote:
Ja precies. Die weet heel goed wanneer hij er moet zijn. De groep geeft hem ook wel een beetje die positie. Veel kijken tegen hem op.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Behalve toen hij wist dat Moirena vanmiddag haar moment kreeg.
Dan is ie op de voorgrond hoor.
Voelluhhh, voelluhhhh, voeluhhhh voeluhhh
Vind die gast zo irritantquote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Okay Isaac doet wel iets meer als JW
[ afbeelding ]
En maar opzij kijken om in de gaten te houden wat er gebeurt...quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ook. Zou hem ook niet missen als hij vertrekt.quote:
Slimme speler idd.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies. Die weet heel goed wanneer hij er moet zijn. De groep geeft hem ook wel een beetje die positie. Veel kijken tegen hem op.
Ik mis nooit iemand die uit een rls vertrekt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zou hem ook niet missen als hij vertrekt.
Dat is al snel daar.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:37 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Weet wel dat peuken vd week met boodschappen zijn binnengekomen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:39 schreef engine het volgende:
Er is de laatste dagen ineens peuken en koffie in overvloed terwijl er amper budget is/was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |