Magische momenten creërenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en een dartbord en blabladiebla nog meer ...
Ik denk dat Wendy dat ook wilde zeggenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is knapper zonder helaas ziet ze dat zelf niet. Zo zonde.
Ja ja Jeffquote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette echt iedereen even langs voor een psych praatje die dat nodig heeft.
Dat wrijft Esther er wel uit dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan die dat nu nog wel met zn gebroken nekwervel?
Jammer dat je dat zo ziet. Ik vraag ook over andere dingen. Maar goed ik kan deze opmerking beter naast me neer leggen.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ok ik lees bij, wat voor een ( ziekelijke) obsessie heb jij al weken met Sasha en Bern ? Oprecht benieuwd naar, het enige waar jij om vraag hier is of ze nog op de streams zijn geweest.
Dat mens is niet eens een psycholoogquote:Op donderdag 3 november 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette echt iedereen even langs voor een psych praatje die dat nodig heeft.
Ze hebben gewonnen, wie wat gesprongen heeft boeit al geen moer meer..quote:Op donderdag 3 november 2022 17:24 schreef mijntjexx het volgende:
Heeft Isaac eigenlijk veel gesprongen vandaag?
Het lukt hem tot nu toe aardig, cocktailavondje en Sint voor de boegquote:Op donderdag 3 november 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie is wel de Potverteren Manager tot nu toe.. zijn verkooppraat was elke dag volle tafels eten, en feesten waar mogelijk..![]()
Wie het betaald is niet echt duidelijk
Nee dat ik gezien heb. Heb maar één salto van hem gezien maar heb niet het hele stuk gekeken.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:24 schreef mijntjexx het volgende:
Heeft Isaac eigenlijk veel gesprongen vandaag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]Verrek jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gelijk de slappe lach weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |