Huh! Wat!quote:Op donderdag 3 november 2022 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Martin zie je dat ie Jeffrey soort van dankbaar is dat ie er niet uitgestemd is door hem en daar dus nog kan zitten
Filmpje staat boven in de Filmtopicquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Is moraima in beeld geweest heb het gemist
Heeft ze gesprongen ?
quote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Heeft ze gesprongen ?
EVen terug scrollen, mario postte net het gifje er vanquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Heeft ze gesprongen ?
Soort van, ze heeft het geprobeerdquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef Boebaloe het volgende:
Heeft ze gesprongen ?
Jeff deed dit gewoon goedquote:Op donderdag 3 november 2022 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Wanda helemaal into Jeff in eens, andere tactiek.
En toch is het zo al zegt dat verder niets over de verhoudingenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh! Wat!
Jij ziet soms wel dingen die er niet zijn
Met foto 🤣quote:Op donderdag 3 november 2022 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Shoot....ik typte ook hier hetzelfde.
Die vliegen hebben iets met die cams, geen idee wat. Altijd vliegen op de lens.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ondanks de vliegen ziet de keuken er elke dag opgeruimd uit.
[ afbeelding ]
Haha ja mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze gifje om dat je het niet verwacht![]()
[ afbeelding ]
ik vraag me ineens af, waar zouden ze de vuilniszakken laten? Ik zie ze nooit iets naar de poort brengen.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ondanks de vliegen ziet de keuken er elke dag opgeruimd uit.
[ afbeelding ]
Die zetten ze in de sluis, waar ook de boodschappen neergezet wordenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vraag me ineens af, waar zouden ze de vuilniszakken laten? Ik zie ze nooit iets naar de poort brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |