Geen idee, vind het ook raarquote:Op donderdag 3 november 2022 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoezo niet? daar gaat het toch om
Wat moeten ze doen dan?quote:Op donderdag 3 november 2022 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie je de mensen wel in beeld die salto's maken?
Salto's maken voor cocktailsquote:
niet interessant genoeg om 1500 salto's te laten zien, daarom staan de camera's op de mensen die erom heen zitten (denk ik)quote:Op donderdag 3 november 2022 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, vind het ook raar
Die salto's komen wel op tv. Daarom zien wij ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet interessant genoeg om 1500 salto's te laten zien, daarom staan de camera's op de mensen die erom heen zitten (denk ik)
Nee hoef ook niet elke salto te zienquote:Op donderdag 3 november 2022 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet interessant genoeg om 1500 salto's te laten zien, daarom staan de camera's op de mensen die erom heen zitten (denk ik)
de eerste en laatste paar misschien en de salto van moraima, maar echt niet alle 1500quote:Op donderdag 3 november 2022 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die salto's komen wel op tv. Daarom zien wij ze niet.
O ik zie net al op het gifje hierboven op een trampolinequote:Op donderdag 3 november 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Salto's maken voor cocktails
Je hebt gelijk en ik bedoelde ook: een paar salto's Moet wat duidelijker zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
de eerste en laatste paar misschien en de salto van moraima, maar echt niet alle 1500
Als ze op hun voeten hadden moeten landen een stuk minder in ieder gevalquote:
volgens mij zitten ze al tegen de 1500 aanquote:
Dat is idd best lastig..quote:Op donderdag 3 november 2022 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze op hun voeten hadden moeten landen een stuk minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |