Gaat ie vast weer om janken: " nu wel hč. Allemaal neppe mensen"quote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk eens iets wat Nadir kan... en hij wordt nog aangemoedigd ook ..
ok 1 keer omdat jij het bentquote:
Tot er een eliminatie is. Dan gaan ze toch voor degene die ze niet mogen of te sterk is.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze willen mensen die niets opleveren bij opdrachten er uit werken
Hier zijn het vijandenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze dat in het leger geleerd,ikdacht dat je je maten altijd moest helpen
Voor een deel snap ik dat wel. Maar vind het nu gewoon lullig voor mora.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze willen mensen die niets opleveren bij opdrachten er uit werken
Love youquote:Op donderdag 3 november 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok 1 keer omdat jij het bent
8 uur
om een trampo op te bouwen
en 1000 of 1500 salto;s te maken
iedereen moet er 1
iedereen op Mora na heeft er 1
Volgens mij is het een ICD , en die zijn iets groter geloof ik..quote:Op donderdag 3 november 2022 12:36 schreef Charmian het volgende:
Je ziet bij marciano die pacemaker gewoon door zijn huid zitten
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ICD , en die zijn iets groter geloof ik..
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor een deel snap ik dat wel. Maar vind het nu gewoon lullig voor mora.
Daar heb je een heel goed punt ja, door deze dingen mag ze er wel uit ook vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo mag KimD dat NIET zeggen? Staat Mora hele dagen in de keuken? Maakt ze de loods schoon? Is ze het zonnetje in huis? Heeft ze weleens de hottub gedaan? Hout gestookt? Opruimwerkzaamheden? Roddelt en steelt ze? Motivator? Nou?
ik zie dit niet echt helpen wat ze doetquote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Esther heeft een ongelooflijke tijd vandaag
Ik moest ff nadenken maar ik snap emquote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Esther heeft een ongelooflijke tijd vandaag
i dunno, dat apparaat danquote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een ICD , en die zijn iets groter geloof ik..
Ik denk dat er weinig aan de hand is anders had dit wel pijn gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dit niet echt helpen wat ze doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |