Leuke sport,totdat ik klappen kreeg.quote:
Juist als laatste. Ze moet toch. Geeft haar gelijk ook een boost, want het gaat echt wel lukkenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:03 schreef spapaars het volgende:
Als Moraima ook moet zou ik meteen met haar beginnen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Precies. Nu heeft ze nog 7 uur. Gaat allemaal tijd verloren nu.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:03 schreef spapaars het volgende:
Als Moraima ook moet zou ik meteen met haar beginnen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Terwijl je op je billen mag landen dusquote:Op donderdag 3 november 2022 12:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kinderen van 20 die geen koprol / salto kunnen..
om je kapot te schamen
krijgen ze geld per salto? of moet iedereen een salto maken willen ze überhaupt geld krijgen?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Juist als laatste. Ze moet toch. Geeft haar gelijk ook een boost, want het gaat echt wel lukken
Als laatste is dat een mooi iets voor de productie, mooie drama.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Juist als laatste. Ze moet toch. Geeft haar gelijk ook een boost, want het gaat echt wel lukken
quote:Op donderdag 3 november 2022 12:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is al geweest alleen is het Moraima nog niet gelukt
Ik denk SL en ze heeft het opeens gehaald, ik zou het goed vindenquote:Op donderdag 3 november 2022 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als laatste is dat een mooi iets voor de productie, mooie drama.
Begint ze en het mislukt komt de productie vast met een oplossing dat er toch nog gesprongen zal worden.
Ik vind dit ook een goed idee. Van mij mogen ze dit doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk SL en ze heeft het opeens gehaald, ik zou het goed vinden
Een schrikblik met wegen toen het totaal gewicht van alle bewoners moest worden geraden.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van Berend zie je heel goed dat hij al heel veel is afgevallen, maar van Moraima zie ik dat niet, zou ze al wel afgevallen zijn? Je hoort haar er ook niet over
Ik hoop echt dat het haar gewoon luktquote:Op donderdag 3 november 2022 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Ergste dag tot nu toe daar denk ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |