waarom niet?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ik snap echt niet waarom je daar yoga wilt gaan doen
Daar op die plekquote:Op donderdag 3 november 2022 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet?
het lijkt me een geweldige manier om je dag te beginnen.
Ik doe de Cobra.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar op die plek
De specifieke plek
WTF!!!quote:Op donderdag 3 november 2022 09:39 schreef Adat231 het volgende:
maddy komt jeff even vertellen dat ze dat kamertje wel 2x heeft gestofzuigd en toen zei ze ... ik zeg het maar even![]()
Ik denk dat de jumbo wat meer moeite heeft de goedkope producten op voorraad te houden.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Maddy zwaar klagen over de Jumbo dat er zoveel niet geleverd kan worden .... volgend jaar maar Picnic als sponsor.
Ja.. het is witte bovenkant dag vandaag .. ter ere van iemand die we niet kennen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak heeft een 2e Kim gemaakt, een KimKlets![]()
[ afbeelding ]
Mandy de zus van Kim Kquote:Op donderdag 3 november 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. het is witte bovenkant dag vandaag .. ter ere van iemand die we niet kennen.
NaAapDag, ze weten nix betersquote:Op donderdag 3 november 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. het is witte bovenkant dag vandaag .. ter ere van iemand die we niet kennen.
Picnic is echt heel fijnquote:Op donderdag 3 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Maddy zwaar klagen over de Jumbo dat er zoveel niet geleverd kan worden .... volgend jaar maar Picnic als sponsor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |