We. Mogen niet meer zien.. zal teveel commentaar op zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
De pestcrew is weer bezig op kamer 3
liep net te mekkeren dat de rijst zo langzamerhand zijn neus uit kwamquote:Op donderdag 3 november 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
Van JW mag het nog veel meer terug naar de basis
Jw is een zeurzak 1ste klasquote:Op donderdag 3 november 2022 09:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
liep net te mekkeren dat de rijst zo langzamerhand zijn neus uit kwam
De oom op de verjaardag die PVV stemt.quote:
Ik denk eerder een rasechte VVD stemmerquote:Op donderdag 3 november 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De oom op de verjaardag die PVV stemt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
Nadir wou mee helpen met het ontbijt toen zei iemand tegen hem of hij zijn handen wel heeft gewassen omdat het rond gaat dat hij vaak in zijn neus peutert
Hij zat boos op de fiets het verhaal tegen Marciano te vertellen, eerlijkheid, neppe mensen enzv
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Erwtensoep .. die ga ik dan maken met Nadir en Mirthe.
Rupert : Oh ...... *trekt bedenkelijk gezicht*
Rupert : Laat ze wel de handen wassen, he...
Vragen ze dat ook aan Erik?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
Nadir wou mee helpen met het ontbijt toen zei iemand tegen hem of hij zijn handen wel heeft gewassen omdat het rond gaat dat hij vaak in zijn neus peutert
Hij zat boos op de fiets het verhaal tegen Marciano te vertellen, eerlijkheid, neppe mensen enzv
Nee .. ik bedoelde meer dat het wel meer gezegd wordt, en dat er dus denk ik wel een kern van waarheid in zit, dat hij z'n handen moet wassen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Zit ie weer uit zijn duim te zuigen?
Grupert?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Esther wil even wat doordrukken
Maar Jeff maakt zich er niet al te druk om
1 kok
G
Niet meer
Healrlk hoe rustig Jeff het doet.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Esther wil even wat doordrukken
Maar Jeff maakt zich er niet al te druk om
1 kok
G
Niet meer
9quote:Op donderdag 3 november 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgesproken werk
Anders had ze er 4 gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |