Er is meer met Isaac , dat kan je soms horen uit bepaalde dingen die hij zegt/roeptquote:Op woensdag 2 november 2022 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is gewoon z’n rol die hij zichzelf heeft aangemeten.
Als er wat voorgevallen is doet GJ ook gesprekken
Ik ben echt te nuchter voor die shit.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd over die posts heen
dat gaan ze nooit zeggen dat hij FEBO isquote:Op woensdag 2 november 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben echt te nuchter voor die shit.![]()
Maar als jullie het goed hebben, zal ik jullie toejuichen en zulksdat dan weer wel.
Ja. Maar dan nog denk ik niet dat hij bij de FEBO hoortquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is meer met Isaac , dat kan je soms horen uit bepaalde dingen die hij zegt/roept
Ik geloof er ook niet in hè, nou ja eigenlijk wil ik het niet geloven dat Isaac FEBO isquote:Op woensdag 2 november 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben echt te nuchter voor die shit.![]()
Maar als jullie het goed hebben, zal ik jullie toejuichen en zulksdat dan weer wel.
We gaan het zienquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan hem er tot het eind inhouden
Ja dat laatste was meer voor m’n verloren zusquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in hè, nou ja eigenlijk wil ik het niet geloven dat Isaac FEBO is
Isaac gaat sowieso niet weggestemd worden. daarnaast zijn er echt wel aanwijzingen die hem op zijn minst dubieus maken.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kan je stoppen met kijken want dan is Isaac de winnaar.
babette is een beetje eng somsquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette wil de vrouwen mobiliseren bij de nominatie om niet als makke schapen weggestuurd te worden.
Wat dan, ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac gaat sowieso niet weggestemd worden. daarnaast zijn er echt wel aanwijzingen die hem op zijn minst dubieus maken.
Juistquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan hem er tot het eind inhouden
beide hebben ze er wat over gezegdquote:Op woensdag 2 november 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt uitgesproken of is het speculatie?
Geen idee, ik lees het net hierquote:Op woensdag 2 november 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt uitgesproken of is het speculatie?
Ik zeg ook niet dat hij het is ,maar ik heb er wel een dubieus gevoel bij. De rol van Babette trouwens ook .quote:Op woensdag 2 november 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nog denk ik niet dat hij bij de FEBO hoort
Nou ja, daar kunnen ze allemaal wel een houtje vanquote:Op woensdag 2 november 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft het wel goed
over Babette
het lult en het lult en het lult maar
Kijkenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat dan, ben ik wel benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |