abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2022 @ 13:17:08 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206532249
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is ook echt wel fucking dom, hoor. Man, man, man. Hoe ongeïnformeerd en onwetend kan je zijn, zeg.
En dan moet je eens bedenken hoeveel stappen er doorlopen moeten worden tussen het bedenken van deze reclame en het daadwerkelijk uitzenden ervan, en dat niemand die iets te vertellen heeft in dat proces gezegd/gedacht heeft "yo is dit nou wel zo'n slim idee".

:') !!!!
Huilen dan.
  woensdag 2 november 2022 @ 13:18:31 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206532264
Verder kan dat hele flop-WK maar het beste straal genegeerd worden. Moet je niet aan mee willen werken.
Huilen dan.
  woensdag 2 november 2022 @ 13:20:26 #33
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206532283
Strike... Two!

Nou, op naar de volgende blunder.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206532297
Ik vraag me wel eens af : wordt er ook wel eens gekeken naar de 80% die géén ophef maakt?

Op de NOS lees ik het ook zo vaak : er is ophef over dit of over dat. Maar dat gaat dan om een legertje fanatieke twitteraars. Je kunt toch niet de tendens binnen het land zomaar in de schoot leggen van wat twitter woke gekkies?

Ik bedoel : cancelculture en woke is inmiddels ook niet meer bepaald nieuw. We zouden inmiddels toch wel ver genoeg moete zijn om niet meteen in een paniekreactie te schieten van wat twitter ophef.
pi_206532305
Alles voor de 0pHeFf!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!11!!!!!!!!!!!

twitter
pi_206532317
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
Verder kan dat hele flop-WK maar het beste straal genegeerd worden. Moet je niet aan mee willen werken.
O jawel hoor
  woensdag 2 november 2022 @ 13:24:02 #37
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_206532327
Ophef over de laatste Lidl reclame hoor je niemand over.
pi_206532330
Heeft Max Verstappen al een reactie gegeven?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker woensdag 2 november 2022 @ 13:24:28 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206532333
En terecht.

Jumbo scoort (alweer) geen punten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 november 2022 @ 13:24:29 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206532334
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dan moet je eens bedenken hoeveel stappen er doorlopen moeten worden tussen het bedenken van deze reclame en het daadwerkelijk uitzenden ervan, en dat niemand die iets te vertellen heeft in dat proces gezegd/gedacht heeft "yo is dit nou wel zo'n slim idee".

Nou, precies. Dat maakt het nog erger. Hoe krijg je het voor elkaar? Zijn dit van die ‘communicatiemanagers’ geweest ofzo? :')
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_206532337
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Of nog erger: dat iemand dit wél heeft gezegd en terzijde is geschoven.
pi_206532341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef DesertGlory het volgende:
Ik vraag me wel eens af : wordt er ook wel eens gekeken naar de 80% die géén ophef maakt?

Op de NOS lees ik het ook zo vaak : er is ophef over dit of over dat. Maar dat gaat dan om een legertje fanatieke twitteraars. Je kunt toch niet de tendens binnen het land zomaar in de schoot leggen van wat twitter woke gekkies?

Ik bedoel : cancelculture en woke is inmiddels ook niet meer bepaald nieuw. We zouden inmiddels toch wel ver genoeg moete zijn om niet meteen in een paniekreactie te schieten van wat twitter ophef.
Zeker, op klimaatgebied en milieugebied gebeurt dat volop!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206532350
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:24 schreef superniger het volgende:
Heeft Max Verstappen al een reactie gegeven?
Hij heeft vader Jos een paar tikken verkocht nadat hij de reclame zag
lol
pi_206532354
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:56 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb de Youtube video al geraporteerd
Stam jij af van foute Nederlanders?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 november 2022 @ 13:28:52 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206532376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef DesertGlory het volgende:

Wat heeft dit met woke te maken? Het is gewoon onwijs dom om een reclame te maken met blije bouwvakkers die over steigers lopen blij te wezen in hun blije WK-hesje terwijl juist de ‘bouwvakkers’ (lees slaven) in Qatar zijn gestorven tijdens het bouwen van dat stadion (honderden, zo niet duizenden)? Ik weet niet maar hier gaat het ondertussen al maanden over.

Als je denkt dat dat met woke te maken heeft? En cancelcultuur heeft hier ook weinig mee te maken want dan was de hele Jumbo gecanceld en niet slechts ophef over een reclame.

Sommige mensen zien ook echt door de bomen het bos niet meer en roepen bij alles “dat stomme woke wint weer, rubbertegels wie wat hier daar t!!!” ook al is het pijnlijk duidelijk dat dit gewoon een extreem, extreem onwetende move was vanuit Jumbo. Compleet toondoof.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 02-11-2022 13:36:09 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_206532404
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat heeft dit met woke te maken? Het is gewoon onwijs dom om een reclame te maken met blije bouwvakkers die over stijgers lopen blij te wezen in hun blije WK-hesje terwijl ‘bouwvakkers’ (lees slaven) in Qatar zijn gestorven tijdens het bouwen van dat stadion? Ik weet niet maar hier gaat het ondertussen al jaren over.

Als je denkt dat dat met woke te maken heeft? En cancelcultuur heeft hier ook weinig mee te maken want dan was de hele Jumbo gecanceld en niet slechts ophef over een reclame.

Sommige mensen zien ook echt door de bomen het bos niet meer en roepen bij alles “dat stomme woke wint weer, rubbertegels wie wat hier daar t!!!” ook al is het pijnlijk duidelijk dat dit gewoon een extreem, extreem onwetende move was vanuit Jumbo.
joh wat een onzin.

Dit zijn gewoon olijke hollandse bouwvakkers die rondlopen op een bouwplaats waar niet eens een stadion gebouwd wordt maar iets anders.

Als ze nou zielige zwarte gehavende mensen hadden gecast met 100 uur slaaptekort die ondersteboven aan hun harnas aan het dak van een stadionconstructie hangen dan had ik het nog wel begrepen. Dit is gewoon een kwestie van : je ziet het, omdat je het wil zien. Je zeikt, omdat je wil zeiken.

Deze NL bouwvakkers hebben niks te maken met de misbruikte arbeidsslaven in Qatar.
  Redactie Sport woensdag 2 november 2022 @ 13:31:55 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206532406
Tegenwoordig ben je al woke als je bij het per ongeluk afsluiten van een Wordbestand op de cancelknop duwt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206532417
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenwoordig ben je al woke als je bij het per ongeluk afsluiten van een Wordbestand op de cancelknop duwt.
Dat hele woord heeft totaal geen betekenis meer inderdaad. Net als deugen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 november 2022 @ 13:32:57 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206532418
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
:D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 november 2022 @ 13:35:43 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206532439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:31 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
joh wat een onzin.

Dit zijn gewoon olijke hollandse bouwvakkers die rondlopen op een bouwplaats waar niet eens een stadion gebouwd wordt maar iets anders.

Als ze nou zielige zwarte gehavende mensen hadden gecast met 100 uur slaaptekort die ondersteboven aan hun harnas aan het dak van een stadionconstructie hangen dan had ik het nog wel begrepen. Dit is gewoon een kwestie van : je ziet het, omdat je het wil zien. Je zeikt, omdat je wil zeiken.

Deze NL bouwvakkers hebben niks te maken met de misbruikte arbeidsslaven in Qatar.
Dit slaat echt nergens op. Je trekt het zo in het extreme, dat noemen we ook wel een drogreden.

Zien omdat je het wil zien? Het gaat al maanden over de bouwvakkers bij het WK in Qatar, over de misstanden, mensenrechten en de duizenden omgekomen mensen die (verplicht) bouwen aan dat stadion. Misschien wil jij dát wel niet zien? Want je staat wel erg ver buiten de maatschappij als je niet begrijpt dat olijke bouwvakkers op steigers in WK-verband nogal verkeerd kan vallen.

Oh, wat heeft het ermee te maken dat de bouwvakkers in de reclame Hollands (dat heet Nederlands) zijn? Who cares.
pi_206532444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 12:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
Jumbo heeft dus iemand in dienst die een opdracht gaf voor een reclame te bedenken die bewust stuitend en ongepast is.
Dit dus dit voelt toch iedereen aan dat het niet kan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206532453
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit slaat echt nergens op. Je trekt het zo in het extreme, dat noemen we ook wel een drogreden.

Zien omdat je het wil zien? Het gaat al maanden over de bouwvakkers bij het WK in Qatar, over de misstanden, mensenrechten en de duizenden omgekomen mensen die (verplicht) bouwen aan dat stadion. Misschien wil jij dát wel niet zien? Want je staat wel erg ver buiten de maatschappij als je niet begrijpt dat olijke bouwvakkers op steigers in WK-verband nogal verkeerd kan vallen.
Maar waarom dan?

Is dat dan puur de parallel stadionbouwvakker - Nederlandse bouwvakker die je dan trekt? En daarom kan het dus niet? Omdat het allebei bouw/constructiewerkers zijn? Weliswaar in een heel ander land, onder heel andere omstandigheden en uberhaupt werkend aan heel andere projecten?

Ik vind dat echt nogal simpel.
pi_206532471
Alsof iemand er nog een zak omgeeft zodra het WK voorbij is. Dat hele Qatar=kut-gedoe is puur alleen voor het eigen gevoel: kijk mij eens om anderen geven als de rest dat ook doet. Dat soort stelletje hypocrieten gaat volgend jaar gewoon weer vakantie vieren in Qatar als ze de kans krijgen.
pi_206532481
Even een zijstraatje maar ik snap sowieso niet waarom supermarktketens adverteren op tv. Mensen gaan toch gewoon naar de dichtstbijzijnde supermarkt(en)? Wie gaat er nou speciaal ver rijden om naar een andere supermarkt te gaan omdat ze een reclame hebben gezien?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206532492
Maar er is dus een reclamebureau dat dit bedacht heeft en een goed idee vond. Dan ben je wel echt totaal ongeschikt.
pi_206532495
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Even een zijstraatje maar ik snap sowieso niet waarom supermarktketens adverteren op tv. Mensen gaan toch gewoon naar de dichtstbijzijnde supermarkt(en)? Wie gaat er nou speciaal ver rijden om naar een andere supermarkt te gaan omdat ze een reclame hebben gezien?
Niet iedereen woont in Schubbekutteveen.
  Redactie Sport woensdag 2 november 2022 @ 13:42:24 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206532501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Alsof iemand er nog een zak omgeeft zodra het WK voorbij is. Dat hele Qatar=kut-gedoe is puur alleen voor het eigen gevoel: kijk mij eens om anderen geven als de rest dat ook doet. Dat soort stelletje hypocrieten gaat volgend jaar gewoon weer vakantie vieren in Qatar als ze de kans krijgen.
Nouja ik heb niet het idee dat Qatar een immens populaire vakantiebestemming is, maar na dit toernooi zal het wel verstommen ja. Het is natuurlijk allemaal niet lekker gegaan maar ook wel een ver-van-onze-bed show. Al zal er nog wel een tijdlang gerefereerd worden aan 'dat belachelijke winter-WK in die boevenstaat', als er nog eens teruggedacht wordt. Tenzij Nederland kampioen wordt wellicht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206532503
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:36 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Maar waarom dan?

Is dat dan puur de parallel stadionbouwvakker - Nederlandse bouwvakker die je dan trekt? En daarom kan het dus niet? Omdat het allebei bouw/constructiewerkers zijn? Weliswaar in een heel ander land, onder heel andere omstandigheden en uberhaupt werkend aan heel andere projecten?

Ik vind dat echt nogal simpel.
Op al je vragen is het antwoord heel simpel ja, en het is vooral simpel van jou dat je dat niet inziet. Waarom verschilt een Nederlands bouwvakker van een bouwvakker in het buitenland? Beide maken gebouwen....

Als je moeite hebt om de ongepaste parallel in te zien dan moet je maar gaan solliciteren bij het reclamebureau die dit heeft bedacht. Ik bedoel deze reclame had satire van Lubach kunnen zijn, zo fout is het.
pi_206532509
quote:
Zodat je voor leuke dingen kan sparen :)
lol
pi_206532510
quote:
Daarom ook de mogelijkheid om ergens voor te sparen, zoals het giletje wat aan de actie van Jumbo vastzit/zat. Mensen hebben een bepaalde connectie met de Toppers in de reclame en maken dan (on)bewust de keuze om bij Jumbo hun boodschappen te gaan halen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')