Erik gaat op Jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Esther zich ook officieel had terug getrokken?? Maar dus niet begrijp ik?
niet echtquote:
Zelfs de reetveters hebben geen houvast meer.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn mensen echt afgevallen
en een paar echt niet!
JWquote:Op woensdag 2 november 2022 10:30 schreef Ireth het volgende:
Moraima presteert heel consequent aldus Eunice...
Ja niets doen kan ook heel consequent zijn
Ze is erachter gekomen dat ze het niet gaat redden. En om te zorgen dat Imadiddin geen manager word heeft ze aangegeven dat iedereen die op haar stemt dan maar op Jeffrey moet gaan. Maar ze zet wel de speech door.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Esther zich ook officieel had terug getrokken?? Maar dus niet begrijp ik?
Stille lijdersquote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
Figuranten in de linkerhoek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs de reetveters hebben geen houvast meer.
[ afbeelding ]
aaah vandaar dat Mexx met boksgala geen ondergoed aan hadquote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze is erg vervelend de laatste wekenquote:Op woensdag 2 november 2022 10:33 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die eunice mag ook wel vertrekken.. vond haar eerst wel aanstekelijk maar begint nu zwaar te vervelen
de goedkoopste was er niet meerquote:Op woensdag 2 november 2022 10:33 schreef pingu66 het volgende:
Wendy : Dez er siroop is echt lekker.
Maddy : ja dat klopt, je hebt echt veel minder water erbij nodig ....huh?!?!?!
is hier nu de string naar beneden metgegaan? :quote:Op woensdag 2 november 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze lopen sowieso achterquote:Op woensdag 2 november 2022 10:34 schreef Vlinder1974 het volgende:
als iedereen in de loods nou weet dat het om 10 uur zou beginnen
waarom staan ze zich nu dan nog om te kleding en op te maken om 10.30?
ik zou er zenuwachtig van worden als ik daar zat
Was laatst weer redelijk in orde.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lopen sowieso achter
qua tijd
ik dacht dat ze sowieso een kwartier achter liepen deze weekquote:Op woensdag 2 november 2022 10:35 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Was laatst weer redelijk in orde.
zal vast enorm vrolijk worden als JW hem schrijftquote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaa, we gaan weer voor een RLS liedje. "Gewoon omdat carnaval eraan komt"
Gezelligquote:Op woensdag 2 november 2022 10:36 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaa, we gaan weer voor een RLS liedje. "Gewoon omdat carnaval eraan komt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |