Opbakaardappeltjes met paprika kruiden, spruitjes, balletjes en sla.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben weer bruine bonensoep aan het maken
quote:Op woensdag 2 november 2022 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Opbakaardappeltjes met paprika kruiden, spruitjes, balletjes en sla.
Ga je de gedachtenis van Allerzielen nog vieren in de kerk vanavond?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:41 schreef KingRoland het volgende:
significant zouden ze zeggen op de uni
quote:
Volgens mij stond ik vierkant achter mijn keuze, destijds. Was weloverwogen.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
@:Buitendam die Duitsland achterwege liet. Weer gelachen.
Dat eet ik ook regelmatig, alleen die spruitjesquote:Op woensdag 2 november 2022 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ja, AGV.Kan niet elke dag feest zijn.
Kom kom, denk aan je vitamines.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat eet ik ook regelmatig, alleen die spruitjes![]()
![]()
Maakt dat het minder dom of juist een stuk dommer?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik vierkant achter mijn keuze, destijds. Was weloverwogen.
Wat een verrassing!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht ik kijk even of @:Scrummie die meid uit Soest al heeft gevonden maar men is daar druk met of de moeder of de vader fout is en iemand wordt zelfs uitgemaakt voor kk nsb-er
Pasta met kip en rode pesto.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben weer bruine bonensoep aan het maken
Aan zo'n pingpongtafel hoef je niet hard te rennen tochquote:Op woensdag 2 november 2022 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pasta met kip en rode pesto.
De botjes alvast aansterken voor zondag! (Dan ga ik hard rennen)
Laat mij hier lekker buiten.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht ik kijk even of @:Scrummie die meid uit Soest al heeft gevonden maar men is daar druk met of de moeder of de vader fout is en iemand wordt zelfs uitgemaakt voor kk nsb-er
Zit dat kind al in Turkije?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 24 uur kan er veel gebeuren in een vermissingszaak!
quote:Het is trouwens niet verrassend dat users als Za en YoungDriller die een stijfje krijgen van Russische soldaten die Oekraïnse kinderen verkrachten ook dit soort ontvoeringen goedpraten.
Iemand die zichzelf @YoungDriller noemt en het verkrachten van kinderen goedpraat, lijkt me wel een wat ongelukkige combinatie.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg benieuwd wat @:Za en @:YoungDriller hiervan vinden
Ja, nou je het zegtquote:Op woensdag 2 november 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is wordle eigenlijk niet een soort lingo
Party pooper.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is wordle eigenlijk niet een soort lingo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |