Ik welquote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef Seattle het volgende:
Wat zit Jeff zich druuuuuuk te maken. Die kan de spanning niet handelen.
Ik heb mijn best gedaan, maar ik vind hem niet leuk.
Hehe zag jij het ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Wilde het niet posten
Dacht zal het verkeerd hebben gezien/begrepen
omdat het voor Jeffrey niet uitmaakt wie er wint.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:39 schreef Seattle het volgende:
Wat zit Jeff zich druuuuuuk te maken. Die kan de spanning niet handelen.
Ik heb mijn best gedaan, maar ik vind hem niet leuk.
Ja ik zag niet zo snel of hij het niet omschopte of het uit het dekbed vielquote:Op woensdag 2 november 2022 09:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hehe zag jij het ook.
‘Wat is dat water’
‘Nee, baby-oil’
Haha succes. Wil niet per se dat Imadidin wint, maar ik verbaas me over en stoor me aan Jeff.quote:
Daar zeg je wat. Die reactie ben ik dan wel heel benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:37 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk mag ik hopen dat Jeff niet wint wat een irritante gast is hij geworden. Grote deuk in zijn ego wens ik hem toe. Benieuwd of hij dan ook zegt , ,"goed gespeeld ik ben erin getrapt"
Ik heb alleen nog maar Jeff gehoordquote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik ben mijn Bingo-kaart aan het invullen voor vandaag;
heeft Eunice al “basis behoefte” gezegd?
Kim D valt me de laatste week een beetje tegenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha succes. Wil niet per se dat Imadidin wint, maar ik verbaas me over en stoor me aan Jeff.
Hij heeft wel de leukste mensen om zich heen: Jappie, Wendy en Kim D.
Neequote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik ben mijn Bingo-kaart aan het invullen voor vandaag;
heeft Eunice al “basis behoefte” gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze is nu weer in de uitverhoor modusquote:Op woensdag 2 november 2022 09:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik voel hem wel aankomen..
“hoeveel hebben wij nodig voor de “””basis behoefte””” “ xD
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Ik kan echt met de beste wil van de wereld Jeff niet "niet-leuk" vinden*![]()
#TeamJeffrey#TeamJeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ..schreeuwen en dreigen.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:35 schreef Ireth het volgende:
Je kan er van vinden wat je wilt, maar Jeff weet wel wat campagnevoeren is
Psies, zoals het in het echte leven ook gaat met campagne voeren voor presidentschap enzoquote:
Dat zijn dan meestal de eikels waar je niet op moet stemmenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies, zoals het in het echte leven ook gaat met campagne voeren voor presidentschap enzo
In de echte wereld hoef je gelukkig niet jezelf uit en den treure te verantwoorden voor je stem.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies, zoals het in het echte leven ook gaat met campagne voeren voor presidentschap enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |