Da mag niequote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom smeert niet iedereen voor zichzelf? kom op zeg, echt kinderachtig vind ik
Dit begrijp ik niet helemaal. Ze mogen toch zelf weten op wie ze stemmen?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Babette durft geen oogcontact te maken met Jeffrey. Ze is een snitch.
Zal,wel,afgepast zijn. En weinig spul er op.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom smeert niet iedereen voor zichzelf? kom op zeg, echt kinderachtig vind ik
Omdat ze informatie heeft doorgeluld aan Rupert.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Snitch? Omdat ze niet op Jeff stemt?
Ik zag net Kenzi pindakaas smeren.... ik wist genoegquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de één dan dikker belegt dan de ander
t zijn volwassen mensen dacht ikquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er anders een halve pot jam op een boterham gaat
Omdat ze bang zijn dat de een meer jam/meuk op hun boterhammen smeert dan de anderquote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar toen Esther gisteren aan Babette vroeg om op Jeff te stemmen is ze direct naar Rupert gerend dat Esther zich terug trok uit de verkiezing.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal. Ze mogen toch zelf weten op wie ze stemmen?
En als ze op ima stemt, wil dat toch niet zeggen dat ze gewoon normaal met Jeff om zou kunnen gaan?
Jij typt het. Ik dacht het.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef mootie het volgende:
Er is per ongeluk een bammetje extra gesmeerd. Bep jap en Jeff delen hem.
Is dat ook stelen?
Het is toch niet te geloven, Gewoon geen woorden voor dergelijk gedrag. Omdat de een een dikker laagje op brood neemt dan een ander.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat de een meer jam/meuk op hun boterhammen smeert dan de ander
Qua leeftijd in theorie wel jaquote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t zijn volwassen mensen dacht ik
Ja en?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar toen Esther gisteren aan Babette vroeg om op Jeff te stemmen is ze direct naar Rupert gerend dat Esther zich terug trok uit de verkiezing.
Maar is dat erg? Mensen mogen toch weten dat iemand zich terugtrekt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar toen Esther gisteren aan Babette vroeg om op Jeff te stemmen is ze direct naar Rupert gerend dat Esther zich terug trok uit de verkiezing.
Er waren 32 flessenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef pingu66 het volgende:
Is die siroop al terecht? En is dat überhaupt waar want dan zouden er nu twee zonder siroop zitten. Leila want die mag siroop niet (er zit blijkt nu appel in) en dan degene die geen siroop heeft gekregen want er is er een gejat, volgens Maddy.
Hij is momenteel een wandelend toneelstukquote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft geen zin meer in een toneelstuk
Wat hij zegt en doet spreekt elkaar zo tegen 🤣quote:Op woensdag 2 november 2022 09:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is momenteel een wandelend toneelstuk
Het is 1 grote toneelstuk wat hij opvoert.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft geen zin meer in een toneelstuk
Het slaat nergens op. Ben benieuwd mocht hij winnen wat hij met de info wie niet op hem gestemd heeft gaat doequote:Op woensdag 2 november 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is 1 grote toneelstuk wat hij opvoert.
En dat idiote van kijken wie wat stemt.
Maar het zal wel de bedoeling zijn dat daar allemaal groepsvormingen zijn.
Wat zorgt voor tv ?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is 1 grote toneelstuk wat hij opvoert.
En dat idiote van kijken wie wat stemt.
Maar het zal wel de bedoeling zijn dat daar allemaal groepsvormingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |