Het is niet alleen plakbandquote:Op woensdag 2 november 2022 09:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de halve loods weleens wat gestolen. Meestal breed uitgemeten in de uitzendingen maar helaas hebben ze dat rolletje plakband blijkbaar gemist.
Daar heeft ze een goede reden voor... Bep wil in ruil voor peukies op Ima gaan.. hoe triest is dat..quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zelfs Wendy staat braaf te roddelen en lekken over haar bestie Bep
Kijk je nietquote:Op woensdag 2 november 2022 09:12 schreef mootie het volgende:
Laat mensen zelf kiezen! Dit irriteert me mateloos.
Leg uit?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heeft z'n een goede reden voor... Bep wil in ruil voor peukies op Ima gaan.. hoe triest is dat..
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar heeft ze een goede reden voor... Bep wil in ruil voor peukies op Ima gaan.. hoe triest is dat..
Dat heb ik al gezien 😉quote:Op woensdag 2 november 2022 09:08 schreef Alocanda het volgende:
Van mij mag Jeff het wel worden en laat het maar eens zien. Ik geef hem 1 week en we zien zijn ware niet zo'n mooie kant.
Er zijn meerdere deelnemers die dingen ‘aangeboden’ kregenquote:
Gisteren kwamen er nog sigaretten binnen .. Camel voor Ima oa, nog wat en shag...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact, ze gingen ook wel even sigaretten "regelen" als ze manager zijn
Jeff en Kim hebben anders ook nog veel eten in hun kastjesquote:Op woensdag 2 november 2022 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt want je ziet het nooit in de uitzendingen en juist dat soort dingen zijn leuk om te laten zien.
Bijzonder hèquote:Op woensdag 2 november 2022 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren kwamen er nog sigaretten binnen .. Camel voor Ima oa, nog wat en shag...
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Babette durft geen oogcontact te maken met Jeffrey. Ze is een snitch.
Snitch? Omdat ze niet op Jeff stemt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
Babette durft geen oogcontact te maken met Jeffrey. Ze is een snitch.
Mama zorgt voor haar kindersquote:Op woensdag 2 november 2022 09:14 schreef Sestra666 het volgende:
trouwens hoe triest is het, dat 1 iemand brood moet smeren voor 31 mensen.
Ik verwacht nu: Die hebben slim ingekocht!!quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff en Kim hebben anders ook nog veel eten in hun kastjes
Omdat er anders een halve pot jam op een boterham gaatquote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom smeert niet iedereen voor zichzelf? kom op zeg, echt kinderachtig vind ik
Ja ...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijzonder hè
Everlasting zakgeld
Omdat de één dan dikker belegt dan de anderquote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar waarom smeert niet iedereen voor zichzelf? kom op zeg, echt kinderachtig vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |