Precies. Zo'n gelul "voor de hele groep". Als je mee stemt ben je goed en als je tegen stemt ben je een NSB'er.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik hoop dat Imadidin de manager wordt.
Wat een nare eikel die Jeffrey en met hem IsaacJasper
KimD
Die lui hebben zo geen respect voor de mensen waar ze nu mee samen leven. Nul komma nul...
Wat zij zegt over Jeff is net zo fraaiquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef mootie het volgende:
Even lief doen tegen vieze vette dikke Moraima
Babs lult teveelquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Sestra666 het volgende:
babs mag niet op een ander stemmen?
Echt hoor….quote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zij zegt over Jeff is net zo fraai
Voor mij ook een belangrijke redenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil alleen al dat Jef het wordt omdat ik geen ruk versta van inieminieding
Nee, zelfs Wendy staat braaf te roddelen en lekken over haar bestie Bepquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Sestra666 het volgende:
babs mag niet op een ander stemmen?
En omdat de lockers van hun straks helemaal uitpuilenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wil alleen al dat Jef het wordt omdat ik geen ruk versta van inieminieding
Ik moet ook, van 13.00 tot 19.00. Dus met een beetje mazzel maak ik het nog net meequote:Op woensdag 2 november 2022 09:05 schreef HappyCharly het volgende:
Oehhhh ik vind het fascinerend.. ik wil niet werken..
Exact, ze gingen ook wel even sigaretten "regelen" als ze manager zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
En omdat de lockers van hun straks helemaal uitpuilen
quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet ook, van 13.00 tot 19.00. Dus met een beetje mazzel maak ik het nog net mee
Ze krijgen nu ook nog weer shag..quote:Op woensdag 2 november 2022 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact, ze gingen ook wel even sigaretten "regelen" als ze manager zijn
Dat zou mooi zijn, heeft Jeff een mooi startkapitaal...quote:Op woensdag 2 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
Opzetje van de FEBO
Maak er echt een strijd van
Dan krijgen jullie een dikke verdienopdracht
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, heeft Jeff een mooi startkapitaal...
Volgens mij heeft de halve loods weleens wat gestolen. Meestal breed uitgemeten in de uitzendingen maar helaas hebben ze dat rolletje plakband blijkbaar gemist.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen nu ook nog weer shag..
net als met Halloween
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |